סאנדיסק מכריזה על סדרת דיסק און קי חדשה

ה-SanDisk Extreme הוא דיסק און קי מבוסס USB 3.0, המאחסן ומעביר מידע במהירויות של עד פי 10 מהמקובל בשוק - עד ל-190MB/s.
SANDISK Cruzer Facet

סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות זכרון פלאש, הכריזה על סדרת דיסק און קי (כונני USB) חדשה הכוללת את המוצרים המהירים ביותר, הדקים ביותר ובעלי הקיבולת הגבוהה ביותר בקו הקרוזרים שייצרה החברה.

SanDisk Extreme

ה-SanDisk Extreme הוא דיסק און קי מבוסס USB 3.0, המאחסן ומעביר מידע במהירויות של עד פי 10 מהמקובל בשוק - עד ל-190MB/s. על פי ההערכות, עד 2014 מספר המערכות המותאמות לפורמט ה-USB 3.0 יעבור את רף המיליארד, לעומת 70 מיליון כיום. עבור הצרכן, המוצר החדש חוסך משמעותי בזמן (קובץ של 3GB לדוגמה יעבור בפחות מ-20 שניות). המוצר מגיע עם אחריות לכל החיים וניתן להשיגו בקיבולת של 16GB ועד 64GB. המחיר: מ- 119 ש"ח ועד 369 ש"ח.

Cruzer Glide

ה-Glide הוא דיסק און קי בעל הקיבולת הגדולה ביותר שפיתחה סאנדיסק עד היום: 128GB, כשהוא מציע אמינות ואבטחה צמודה ללתמונות, וידאו, מוסיקה ושאר קבצים חשובים. הכונן ישמש גם כבן לווייה לכל בעלי הניידים, שכן הוא יכפיל את קיבולת האחסון שלהם. המוצר מגיע עם שנתיים אחריות ויימכר במחיר המתחיל ב-27 ש"ח לקיבולת של 4GB. 

Cruzer Facet

ה-Cruzer Facet העשוי מתכת עמידה בעיצוב ושילוב צבעים חיים ועכשויים, ימשוך ללא ספק את מלוא תשומת הלב בכל מקום בו הוא יישלף מהכיס. הדיסק און קי מגיע בקיבולת של 8GB ועד 32GB. המחיר: מ- 25 ש"ח ועד 115 ש"ח. Cruzer Pop הדיסק און קי הזה מיועד למשתמשים הצעירים ובהתאמה לאישיותם. הדיסק און קי הניתן להתאמה אישית, מציע גם הגנה מושלמת על המחבר הרגיש ואת שמו הוא קיבל מקול ה'פופ' שנשמע עם פתיחת כיסוי המגן. הוא מגיע בקיבולת של 4GB ועד 32GB. המחיר: מ-25 ש"ח ועד 114 ש"ח.

מוצרי הדיסק און קי מהדור החדש כוללים אמצעי אבטחה דוגמת קידוד והגנה בסיסמה. בעזרת תוכנת ה- SecureAccess יש אפשרות להגל על קובץ מסויים ולהשאיר את האחרים פתוחים. לאבטחה נוספת מקבלים הרוכשים 2GB של שטח אחסון מאובטח וחינמי בענן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית