שיתוף פעולה בין חברת CA לאוניברסיטת תל אביב

חברת CA Technologies מכריזה על שיתוף פעולה עם אוניברסיטת תל אביב

שיתוף פעולה בין חברת CA לאוניברסיטת תל אביב

פרופ' יוסף קלפטר (קרדיט: ויקיפדיה)

חברת CA Technologies הודיעה היום (ג') על הרחבת תוכניתה לקשרים עם אוניברסיטאות ועל כוונתה להשיק מרכז חדשנות (Innovation Center) חדש בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב, תוך התמקדות בנושאים דוגמת ניהול המיחשוב (IT management) ואבטחה מקוונת (Cyber security). במסגרת התוכנית לקשרים עם אוניברסיטאות CA University Relations, משתפת CA Technologies פעולה עם מוסדות אקדמיים דוגמת Stony Brook University בניו יורק ו- International Institute of Information Technology בהיידרבד, הודו, על מנת לפתח וליישם יוזמות לקידום החדשנות, להציע הזדמנויות ייחודיות לסטודנטים ולסגל, ולאתר רעיונות חדשים למוצרים ופתרונות.

"בסביבה העולמית התחרותית ומוכוונת הצרכנים, אנו מחויבים להדק את הקשרים עם המוסדות האקדמיים הציבוריים והפרטיים על מנת לטפח את החדשנות, הן בקהילות שאנו משרתים והן בתחומי החברה שלנו" אמר ביל מק'קרקן, מנכ"ל CA Technologies. "הודות לשיתופי הפעולה עם האוניברסיטאות יכולים סטודנטים וחוקרים נמרצים, חרוצים ובעלי מוטיבציה לצבור ניסיון משמעותי שיכין אותם טוב יותר לתפקידים של ניהול וקידום החדשנות במקומות שבהם יעבדו בעתיד. בתמורה, אנו נהנים מתובנות, רעיונות ודרכים חדשות שיסייעו לפתור את האתגרים שעמם מתמודדים לקוחותינו, ועשויים אף להוביל למוצרים ושירותים חדשים בעתיד".

אוניברסיטת תל אביב היא המוסד האקדמי הגדול בישראל וכן מרכז חשוב להוראה ומחקר, אשר משרת מגוון רחב ודינמי של סטודנטים. הסגל כולל מרצים ומדענים ידועים בארץ ובעולם, במגוון רחב של תוכניות לימודים בתחומי הרוח והמדע. "המטרה של שיתוף הפעולה היא לספק לסגל האקדמי ולסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הזדמנויות לעבוד עם המומחים של CA Technologies במחקר ופיתוח, ולהציע לסטודנטים שלנו ניסיון יקר ערך בעבודה, במסגרת התמחויות ופרויקטים נוספים" אמר פרופסור יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב. "עבודה לצד המומחים של CA Technologies תעניק לסטודנטים שלנו יתרון תחרותי הודות לניסיון בלתי-אמצעי במתן מענה לבעיות אמת בתחומי העסקים והמיחשוב, והשלמת הלימודים בכיתה בגישה לטכנולוגיות מובילות, כלים וחניכה".

בחברת CA Technologies נסמכים על התוכנית שמשלבת בין המומחים המובילים והמומחיות של החברה בתחום התוכנות לניהול המיחשוב, לבין משאבי מחקר ברמה עולמית. העבודה במסגרת שיתופי הפעולה שהוכרזו לא מכבר, במרכז החדשנות האוניברסיטאי שבהיידרבד, הודו (University Innovation Center in Hyderbad, India) ובמרכז החדשנות של CA Technologies Innovation Center באוניברסיטת Stony Brook שבניו יורק נועדה לקדם אספקה מהירה של מוצרים ושירותים חדשים ומהפכניים. במקביל, ב-CA Labs, חטיבת המחקר של CA Technologies, מובילים מחקרים בטכנולוגיות מתקדמות בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות ברחבי העולם.

You might be interested also

The Iron Dome System. Credit: Rafael’s Spokesperson’s Office

Rafael Ends 2023 With Record NIS 14 Billion in Sales

The company also saw a net profit of NIS 588 million and a record in new orders, amounting to NIS 30 billion. It has been working intensively during the ongoing Swords of Iron War