יותר ביצועים עם האינפיניבנד

מלאנוקס טכנולוגיות מדווחת כי טכנולוגיית ה- RDMA שלה לאינפיניבנד הרצה על Windows Server 2012 Hyper-V , הציגה שיא חדש בביצועים: תעבורת נתונים בקצב 10.36GB/sec ו4.6 אחוז תקורת מעבד בלבד

מלאנוקס טכנולוגיות מדווחת כי טכנולוגיית ה- RDMA שלה לאינפיניבנד הרצה על Windows Server 2012 Hyper-V , הציגה שיא חדש בביצועים ויעילות למרכז נתונים וירטואלי לשרת ומאגר נתונים מרוחק, מאגרי נתונים ומרכזי נתונים וירטואליים. תוצאות בוחני ביצועים הראו תעבורת נתונים בקצב 10.36GB/sec וצרכו 4.6 אחוז תקורת מעבד בלבד. התוצאות שהושגו מעידות כי ספקי שירותי ענן יכולים להשיג את הביצועים הנדרשים עבור הסכמי רמת השרות (SLAs) שלהם ביעילות הגבוהה ביותר.

תוצאות ביצועי השיא שהוצגו מאפשרות לפתור צווארי בקבוק של ביצועים המתרחשים בתדירות גבוהה במרכזי נתונים וירטואליים מודרניים כתוצאה מהגידול האקספוננציאלי במספר המכונות הוירטואליות (VMs) לכל שרת פיזי. ניתן כעת לטפל במספר גבוה יותר של בקשות קלט/פלט רנדומאליות בעזרת Windows Server® 2012 SMB Direct לצורך גישה לנתונים על גבי שרת ומאגר נתונים מרוחק הנמצא בענן.

"Windows Server 2012 כוללת חידושים בולטים כמו SMB Direct. אנו נרגשים לראות את תוצאות השיא שמציגה מלאנוקס עם אינפיניבנד FDR 56Gb/s שלה הרץ על גבי Windows Server 2012. אנו שמחים לראות את תצוגת המוצרים של מלאנוקס בכנס השותפים של מיקרוסופט, Microsoft Partner Pavilion at Microsoft TechEd באורלנדו, פלורידה השבוע", אמר איאן קרלסון, דירקטור שיווק מוצרים במיקרוסופט. תוצאות הביצועים החדשות הושגו בעזרת שימוש בפרוטוקול Microsoft SMB Direct המוטמע ב- Windows Server 2012 RC הרץ על גבי שרתי Supermicro ובקרי אחסון של JBODs, OCZ’s Talos-2R SSDs ו- LSI® MegaRAID® SAS 9285 עם תוכנת האצת LSI Fast Path I/O, המקושרים כולם בעזרת פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס.

SMB Direct מנצלת את היתרון בטכנולוגיית ה- RDMA במוצרי הקישוריות של מלאנוקס כדי לאפשר ביצועים גבוהים יותר ותקורת מעבד מופחתת ביישומים של מרכזי נתונים לארגונים. הטכנולוגיות מבוססות ה- RDMA של מלאנוקס כוללות את מוצרי הקישוריות: אינפיניבנד FDR 56Gb/s ואית'רנט 40GbE עם RoCE  - RDMA over Converged Ethernet. "וירטואליזציה הוכיחה עצמה כטכנולוגיה היעילה ביותר להגדלת יעילות מרכזי נתונים. פתרונות הקישוריות של מלאנוקס משמשים תפקיד מרכזי בפתרון צווארי בקבוק בקלט/פלט המתרחשים בזמן גישה למידע מאוחסן במרכז נתונים וירטואלי מורכב", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל פיתוח שוק במלאנוקס. "שימוש ב- Windows Server 2012 SMB Direct על גבי מוצרי הקישוריות עם טכנולוגיית ה- RDMA של מלאנוקס מפשטת את פריסת ותחזוקת תשתית הענן , ומוביל ליעילות גבוהה יותר והחזר טוב יותר על ההשקעה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית