אוויה השלימה את רכישת רדויז'ן

עם סגירת הרכישה, תעניק אוויה פתרונות שיתופיות וידאו פתוחים, משתלמים וקלים לשימוש, המתאימים לארגונים בכל גודל

חברת אוויה מודיעה היום על סיום רכישת חברת רדויז'ן (RADVISION, נאסד"ק RVSN), ספקית של טכנולוגיות שיחות ועידה באמצעות וידאו (Videoconferencing) ופגישות אישיות באמצעות וידאו   (Telepresence) , על גבי רשתות IP ורשתות אלחוטיות. באמצעות הרכישה, תספק אוויה ללקוחותיה חבילות פתרונות וידאו משולבים, הניתנים לתפעול בשילוב רכיבים של מערכות אחרות (Interoperable)- ביחס עלות תועלת גבוה, קלים לשימוש, באיכות HD ויכולת להתחבר אוטומטית למגוון עזרים ניידים כולל Apple iPad® ו- Google Android™.

בעסקה שאושרה על ידי הנהלת כל אחת מהחברות, יקבלו בעלי המניות של רדויז'ן 11.85 דולר למניה, כאשר ערך העסקה הכוללת, עומד על 230 מיליון דולר בקירוב. רדויז'ן תפעל כחברת בת בבעלות מלאה של המותג אוויה. עם סגירת הרכישה, תעניק אוויה פתרונות שיתופיות וידאו פתוחים, משתלמים וקלים לשימוש, המתאימים לארגונים בכל גודל. סל המוצרים המשולב נותן פתרונות להתמודדות עם מצבים של חוסר קישוריות, מורכבות ומחיר גבוה, המגבילים הטמעה רחבה של הוידאו על ידי עסקים ככלי לשיתופיות.

המחויבות של אוויה לתעשיית הוידאו קונפרנס, בשילוב מחויבות שתי החברות לארכיטקטורה הפתוחה ולסטנדרטים התעשייתיים, מייחדים את פתרונות הוידאו של אוויה בפשטות התפעול וביכולת קישור עם מחשבים אחרים. אוויה ורדויז'ן כבר מיסדו יכולת עבודה משותפת סביב פתרון תשתית ונקודות הקצה SCOPIA® של רדויז'ן לבין פתרונות אוויה Avaya Aura®, Avaya Flare® וסדרת יחידות קצה הוידאו של אוויה Avaya UC 1000. החברות ידגימו את פתרונות שיתוף הוידאו שלהם בשבוע הבא בתערוכת InfoComm 2012 בלאס ווגאס.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית