קיידנס מכריזה על אופן פעולה חדש

האצה זו תסייע למהנדסים לספק את היכולת להתקדם אל מעבר לסימולציה ולהאיץ את האימות של SoCs רחבי היקף, תת-מערכות ומערכות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, ממשיכה במאמציה לעזור ללקוחות בקיצור זמן היציאה לשוק של מערכות ושל SoCs ומכריזה על אופן פעולה חדש המשלב האצה ואמולציה המבוסס על הפלטפורמות Incisive ו-Palladium עבור חבילת פיתוח מערכות משובצות מעבדים של החברה, והרחבות לקטלוג ה-IP לאימות לצורך האצה ואמולציה.

האצה זו תסייע למהנדסים לספק את היכולת להתקדם אל מעבר לסימולציה ולהאיץ את האימות של SoCs רחבי היקף, תת-מערכות ומערכות. "כל החסרונות ומגבלות הביצועים הקיימות בפלטפורמות הפיתוח שבאופן מסורתי אינן כוללות חיבוריות, בשילוב עם IP אימות שיכולת היישום שלו מוגבלת רק לגישות של סימולציה, המשמעות היא איום גדול על יכולתם של הלקוחות המתכננים מערכות ו-SoCs למכשירי אלקטרוניקה צרכניים ואלחוטיים להוציא את מוצריהם לשוק בזמן", אומר נימיש מודי, סגן נשיא בכיר בקבוצת מימוש תוכנה ומערכות בקיידנס.

המאמצים והעלויות בהם כרוך השימוש במנועים שונים ובלתי מחוברים לצורך בניית אבות טיפוס וירטואליים, סימולציית RTL, האצה, אמולציה ובניית אבות טיפוס מבוססת FPGA, יוצרים אתגרים כבדים ומקשים על אספקת המוצרים בזמן. קיידנס מגדילה את המובילות הטכנולוגית שלה בתחום האמולציה ואת הסביבה היחידה בתעשייה המשלבת אמולציה והאצת סימולציה ומציעה, כחלק מסט פיתוח המערכות שלה, סביבה הטרוגנית יחידה לאימות ברמת המערכת המבוססת על הפלטפורמות Incisive ו-Palladium XP.

סביבה זו תאפשר למתכננים למנף הן את המהירות הגבוהה והן את ממשקי העולם האמיתי של סביבות אמולציה מסורתיות בשילוב עם יכולות הניתוח המתקדמות הזמינות בסימולציית RTL. מעתה לא ייאלצו צוותי התכנון ליצור ולתחזק את שני סוגי הסביבות, להשקיע זמן מיותר ומאמצים בשחזור באגים, או לבנות מחדש את כל רכיבי המערכת המיועדים לסביבה אחת – משימות הגוזלות זמן ומונעות שימוש מיטבי בנכסי IP קיימים.

Accelerated VIP תואם UVM (מודל אימות אוניברסלי) מאפשרים למשתמשים לעבור בצורה חלקה מסימולציה להאצה, ומעניק להם את היכולת לאמת מערכות ו-SoCs מורכבות הנוטות להיות גדולות מדי עבור אימות אפקטיבי עם סימולציית RTL מסורתית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית