ממיר אנלוגי לספרתי חדש

טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ממיר ADC מסוג SAR עם מודל SPICE
The ADS8028 is a 12-bit analog-to-digital converter

חברת טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ממיר אנלוגי לספרתי (ADC) מסוג אוגר קירוב רציף (SAR) עם מודל SPICE בגרסת TINA–TITM שניתנת להורדה. זו הפעם הראשונה שמתכנני מערכות יכולים לבצע הדמיה של שרשרת האותות האנלוגיים כולה ולאפיין אותה בתוכנה.

המודל זמין עבור ממיר ADC מסוג SAR החדש ל–12 סיביות הפועל ב–1 מגה–דגימות בשנייה ב–8 ערוצים, ADS8028, המתאפיין במקור מתח ייחוס פנימי בעל סחיפה נמוכה, בטווח רחב של מתח ייחוס אנלוגי חיצוני, בטווחים רחבים של מתחי האספקה לחלק האנלוגי ולחלק הספרתי ובחיישן טמפרטורה פנימי. בעבר אנשי התכנון היו יכולים לבצע הדמיה, ליצור מודל ולבדוק רק את ממיר ADC מסוג SAR, עובדה שדרשה מהם להשקיע זמן ומשאבים בבניית המעגל של ממיר ADC בחומרה.

בעזרת מודל SPICE בגרסת TINA–TI שניתן להורדה עבור כל ממירי ADC מסוג SAR החדשים, המתכננים יכולים לאמת באופן מלא את מעגל הדחיפה של ממיר ADC וכך מתאפשר להם להאיץ את פיתוח המוצר. התכונות והיתרונות החשובים של ADS8028: כלים לביצוע מהיר של הדמיה והערכה, ברכיב משולבים עזרים המאפשרים להקטין את שטח המעגל ואת עלות החומרים, טווח מתחי האספקה הגדול ביותר מספק גמישות גדולה יותר באספקת המתח, צריכת הספק נמוכה וגודל קטן מאפשרים לתכנן מוצרים המופעלים בסוללות עם הגבלת מקום, מערך התכונות תומך במגוון של יישומים.

לקבלת מידע נוסף יש לבקר בכתובת http://www.ti.com/ads8028-pr-eu

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית