Avaya Identity Engines 8.0

הפתרון של אוויה מעניק גישה לרשת חוטית או אלחוטית, עבור עובדי הארגון ואורחיו ללא פשרה בנושא אבטחת הארגון.
Complex architecture with multiple AAA servers and network overlays

אוויה מוסיפה לסל מוצריה בתחום ה- Networking מוצר חדש שיאפשר לארגונים לשמור על רמת אבטחה גבוהה של אבטחה ושליטה ברשת הארגונית, גם בעת אימוץ מגמת  BYOD - Bring Your Own Device , בה העובדים עושים שימוש במכשיר הפרטי שלהם במסגרת הארגון. מדובר בפתרון Avaya Identity Engines 8.0, שהושק לאחרונה בתערוכת ה-IT השנתית INTEROP בלאס וגאס.

 בזכות פתרון זה, ארגונים יכולים לספק לעובדיהם ולאורחיהם גישה בטוחה ומפוקחת לרשתות חוטיות ואלחוטיות מהמכשירים האישיים, בדרך פשוטה וביחס עלות תועלת משתלם. על הארגונים לדעת מי ניגש לרשת שלהם ובאיזה אופן, בין אם מדובר במחשבים ניידים, נייחים, מכשירי סמארטפון או איי-פד. פתרון Avaya Identity Engines 8.0 מציג שתי יכולות להגנה מפני סיכוני האבטחה בשימוש מכשירים האישיים ברשת הארגונית. יכולות אלה מעניקות גישה גמישה ומאובטחת לרשת הארגונית על ידי משתמשים האישיים והמכשירים שלהם:

Access Portal - מעניק חוויית גישה אחידה עבור משתמשי רשתות חוטיות ואלחוטיות. מרכיב זה מפשט את ניהול תופעת BYOD עם הרשמה אוטומטית ויכולות זיהוי באמצעות טביעת אצבע למכשיר. יכולות אלו מאפשרות לצוותי ה- IT לראות בפירוט את הסוג והפרופיל של המכשיר ברשת ולפעול בהתאם. ניתן להתאים אישית את מרכיב Access Portal ולפרוס אותו לאורך הרשת ובמיקומים גיאוגרפיים שונים, בהתבסס על צרכי הרשת.

CASE Client - ממכן את תצורת המכשיר לגישה בטוחה לרשת. המרכיב מבטיח שהמכשירים יענו על דרישות אבטחה ספציפיות לפני שיורשו להתחבר לרשת, ללא חשיפת הרישיונות או שיתוף סיסמאות של משתתפים. הדבר שימושי במיוחד כאשר שותפים עסקיים עם מחשבים ניידים לא מנוהלים, זקוקים לגישה מאובטחת ומוגבלת למשאבי הרשת. יכולות חדשות אלו בנויות על בסיס מרכיבי מדיניות ואבטחה הקיימים ב- Avaya Identity Engines , על מנת להעניק יחס עלות תועלת משתלם לארגונים לניהול זיהוי וגישה לרשת עבור עובדים, אורחים, ולמגוון ההולך וגדל של מכשירים בארגון.

פתרון Avaya Identity Engines מהווה חלק מ- Avaya Mobile Collaboration for Enterprise, פתרון מובנה עבור כוח עבודה נייד. הפתרון מאפשר לאנשי עסקים את הבחירה בנוגע למקום ולאופן עבודתם. פתרון זה מסייע ליישומים לעבוד עם מכשירים ניידים באופן בטוח, אמין וביחס עלות- תועלת משתלם ומספק דרכים חדשות למינוף מכשירים אישיים במקום העבודה, תוך שימוש ביישומי השיתופיות של אוויה, תשתית תקשורת מאוחדת, טכנולוגיות רישות ושירותים מקצועיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית