קספרסקי מקום ראשון

מעבדת קספרסקי זכתה בפרס הראשון של SC Magazine, בתואר "פתרון האבטחה הטוב ביותר לעסקים קטנים ובינוניים".
צילום: יח"צ קספרסקי אירופה

הפרס היוקרתי מציג את מעבדת קספרסקי כחברה הניצבת בחוד החנית של השימוש המאובטח באינטרנט ומסייעת ליותר מ-300 מיליון משתמשים לגלוש בבטחה. החברה נלחמת בנוזקות מזה יותר מ-14 שנה והדפה מתחרות מוכשרות רבות בדרך לתואר פתרון האבטחה הטוב ביותר.

"אנחנו מתמודדים עם נוזקות במסירות מאז יומה הראשון של החברה. אנחנו חוקרים פתרונות חדשים כדי לתת מענה לאיום הולך וגדל של נוזקות, במטרה להגן על עסקים וצרכנים", הסביר יוג'ין קספרסקי, מייסד ויו"ר מעבדת קספרסקי. "אנחנו מתכוונים להיות החברה הממוקדת והאמינה ביותר בשוק. הזכייה בפרס הנחשק ביותר בקרב חברות אבטחת המידע באירופה היא אבן דרך חשובה במסע זה".

פול פישר, עורך SC Magazine, הגיב: "לדעת השופטים, הפתרון של קספרסקי לעסקים קטנים ובינוניים משלב אבטחה ברמה תאגידית עם התקנה פשוטה וישירה במיוחד, ניהול פשוט ולכן זכה בתואר. התחרות על פרסי SC Magazine היתה קשה במיוחד השנה, עם יותר חברות מתמודדות מבעבר – ולכן זכייה בתואר הוא הישג גדול במיוחד ". פרסי SC נחשבים ליוקרתיים במיוחד באירופה וניתנים למומחים ולחברות שהגיעו להישגים מהותיים בתחום אבטחת המידע בארגונים או פיתחו מוצרים חדשניים ויעילים במיוחד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית