מלאנוקס חנכה מרכז פיתוח חדש

מלאנוקס טכנולוגיות, מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון חנכה את "בית מלאנוקס", מרכז הפיתוח החדש של החברה המשתרע על שטח של 16,000 מ"ר בפארק התעשייה ביקנעם.
צילום: משה שי

באירוע נכחו כ- 500 איש, ביניהם דירקטוריון מלאנוקס וצוות העובדים, מר רומן פרס סגן ראש עריית יקנעם, איל וולדמן מנכ"ל מלאנוקס, אלי פרוכטר מנכ"ל EZchip ויוסי מיוחס מנכ"ל מארוול. "ברצוני לברך את כל מי שתרם להצלחת החברה שהובילה לפתיחת בית מלאנוקס היום. גם אחרי כל כך הרבה שנים כל המייסדים עדיין פועלים בחברה. היכולת לעבוד יחד בשיתוף פעולה התרחב גם לצוות העובדים והוביל להישגים הרבים שצברנו לאורך השנים", אמר איל וולדמן, יו"ר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס.

בתמונה מימין: רומן פרס – סגן ראש עיריית יקנעם, איל וולדמן – מנכ"ל מלאנוקס, יוסי מיוחס – מנכ"ל מארוול, אלי פרוכטר – מנכ"ל איזיצ'יפ.

"התחלנו את החברה מצוות של 9 עובדים במשרד ביקנעם בגודל של 180 מ"ר. היום, מלאנוקס מונה קרוב ל- 1000 עובדים ואנו גאים לחנוך את הבניין הראשון שהוא בית מלאנוקס המצטרף לשאר מרכזי מלאנוקס בתל-אביב, רעננה ותל-חי. אין גבול לצמיחה שאנו חווים ולאן שאנו יכולים עוד לצמוח". רומן פרס, סגן ראש עריית יקנעם הוסיף ובירך: "אנו גאים בכם על הצלחתכם. בטקס ברית המילה מאחלים שזה הקטן גדול יהיה. אני מאחל לכם שהמבנה הגדול הזה יהיה קטן וצפוף ותמשיכו לבנות עוד מבנים ולהתרחב".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית