טכנולוגיית אמדסה בידי לייבפרסון

"הטכנולוגיה של אמדסה תספק לנו מודלים מתוחכמים של למידה חישובית לחיזוי", אמר רוברט לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון

חברת לייבפרסון, ספקית מובילה של פתרונות צ'אט בזמן אמת, קול ופתרונות מבוססי תוכן להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש, הודיעה על חתימת חוזה לרכישת הטכנולוגיה ונכסי הקניין הרוחני של הסטארט אפ הישראלי, אמדסה (.Amadesa, Ltd) בעסקת מזומן. 

 "הטכנולוגיה של אמדסה תספק לנו מודלים מתוחכמים של למידה חישובית לחיזוי אותם נוכל למנף על פני מספר ערוצי אינטראקציה, תוך הרחבת הפלטפורמה שלנו לאינטראקציה חכמה בזמן אמת", אמר רוברט לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "אנו מקדמים בברכה את צוות חוקרי המידע והמתכנתים המנוסים של אמדסה. בעוד אנו ממוקדים בחדשנות של המוצר בצורה אורגנית, אנו נשארים פתוחים להאצת הפיתוח והוספת כשרונות באמצעות רכישות ממוקדות המרחיבות את יכולות הביצוע שלנו, תוך שמירה על המטרות האסטרטגיות והתרבות הארגונית הייחודית שלנו".

אמדסה הינה ספקית פתרונות (testing and relevance targeting) לאתרים מקוונים המיועדים לשיפור יחס ההמרה. יכולות הליבה של אמדסה בבדיקות של מספר משתנים רב וטכנולוגיות חיזוי (predictive targeting) יאפשרו ללקוחות לייבפרסון להשתמש ביכולות החיזוי בצורה יעילה ואוטומטית על פני מספר רב של מוצרים. "קיים ערך רב בשוק למידע", אמר אבי קדמי, מנכ"ל ומייסד אמדסה. "טכנולוגיית החיזוי (predictive targeting) שלנו תשלים את היכולות של הפלטפורמה של לייבפרסון ותאפשר לעסקים לשפר את אסטרטגיות האינטראקציה החכמה שלהם על פני מגוון ערוצים, בצורה יעילה ואוטומטית".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית