Vivado Design Suite

זיילינקס משיקה את ה- Vivado Design Suite , סביבת תכנון ממוקדת מערכת ו-IP חדשה

Vivado Design Suite

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הציגה היום בכנס הלקוחות השנתי במעמד נשיא החברה, משה גבריאלוב, את ה- Vivado™ Design Suite: סביבת תכנון ממוקדת מערכת ו-IP חדשה המסייעת להאיץ את פרודוקטיביות התכנון עבור העשור הבא של התקנים מתוכנתים-לגמרי מסוג All-Programmable.

כלי Vivado מאיצים את התכנון של I/O ולוגיקה מתכנתת ובנוסף, מאיצים את האינטגרציה של מערכות מתכנתות ואת היישום בתוך התקנים המשלבים טכנולוגיית צברי קישורי סיליקון בתלת-ממד (3D stacked silicon interconnect), מערכות עיבוד של ARM, AMS (אות מעורב אנלוגי) ואחוז נכבד של ליבות IP. באמצעות יתרון של פי ארבעה פרודוקטיביות בהשוואה לסביבות פיתוח מתחרות, "תוקפת" ה-Vivado Design Suite את צווארי הבקבוק העיקריים המקשים על היישום והאינטגרציה של מערכות מתכנתות.

"כלי Vivado מייצגים את שיאה של העבודה שהחלו מהנדסי זיילינקס כבר ב-2008 בתגובה לדרישה של הלקוחות ליותר פרודוקטיביות, לזמן יציאה מהיר יותר לשוק וליכולת להתקדם אל מעבר ללוגיקה המתכנתת, לעבר האינטגרציה של מערכות מתכנתות", אומר ויקטור פנג, סגן נשיא בכיר בקבוצת פיתוח פלטפורמות בזיילינקס. "במהלך השנה האחרונה עברו הכלים בדיקות ביתא אצל יותר ממאה לקוחות וחברות בתוכנית ה-Alliance, לרבות לקוחות המשתמשים בהתקני Virtex-7 המבוססים על צברי קישורי הסיליקון שלנו עבור רוחב פס ונפח גבוהים במיוחד".

ה-Vivado Design Suite מספקת סביבת תכנון משולבת במיוחד עם דור חדש לגמרי של כלים ברמת המערכת עד המעגל המשולב, שכולם מושתתים על היסודות של מודל נתונים מדרגי משותף וסביבת ניפוי שגיאות משותפת. מדובר בסביבה פתוחה המבוססת על תקנים תעשייתיים דוגמת מפרט הקישורים AMBA4 AXI4, המטא-דאטה לזיווד IP-XACT IP, ה-Tool Command Language וה-Synopsys Design Constraints ותקנים אחרים שנועדו להקל על זרימות תכנון בהתאם לצורכי המשתמש.

זיילינקס תכננה את כלי Vivado כך שיאפשרו שילוב של כל סוגי הטכנולוגיות המתכנתות יחד עם האופציה להרחבה עד לתכנונים שווי ערך ל-ASIC עם מאה מיליון שערים. "השילוב של ה-Vivado Design Suite עם ה-Virtex®-7 2000T FPGA יצר שינוי פרדיגמה בתעשיית הלוגיקה המתכנתת. ה-Vivado אפשרה לברודקום לתכנן עם ה-FPGA בעל הנפח הגדול ביותר בתעשייה ללא כל צורך בתכנון רצפה ידני או בחציצה", אומר פול רולף, מנהל הנדסת פיתוח חומרה בברודקום אירופה. "התרשמנו מאוד מהחדשנות שזיילינקס מספקת, הן בתחום הסיליקון והן בתחום התוכנה".

You might be interested also