השקת הארנק האלקטרוני

מסטרקארד משדרגת את עולם התשלומים הדיגיטליים עם השקת הארנק האלקטרוני PayPass

השקת הארנק האלקטרוני

MasterCard PayPass Wallet Services - NFC POS

מסטרקארד הכריזה הלילה על השקת הארנק האלקטרוני PayPass, שירות גלובלי חדש המיועד לבנקים, סוחרים ושותפים עסקיים של החברה, אשר יאפשר ללקוחותיהם לבצע רכישות בחנויות ובאתרי מסחר בצורה מהירה וקלה יותר. התשלום מאובטח ומתבצע בלחיצת עכבר, נגיעה במסך הטאבלט או נקישה בסמארטפון.

הרכישה המקוונת מתבצעת בהליך בטוח ופשוט, הכולל מנגנון זיהוי הונאות ושירותי אימות, ומאפשרת לצרכנים לשמור את פרטי התשלום והמשלוח במקום אחד מאובטח הנוח להם. הארנק בעל ממשק פתוח, כך שהלקוחות יוכלו להשתמש בכרטיסי אמריקן אקספרס, ויזה ואחרים.

מסטרקארד מציעה שלושה שירותים עיקריים: PayPass Acceptance Network (עם PayPass Online ו-PayPass Contactless), ארנק PayPass ו-PayPass API. חבילת שירותים זו תספק חוויית קניה עקבית - לא משנה היכן, מתי וכיצד הצרכן קונה, כמו גם אפשרות לחבר ארנקים דיגיטליים של גופים אחרים לרשת ה PayPass Online של מסטרקארד.

אמריקן איירליינס ובארנס אנד נובל הן בין החברות הראשונות אשר ישתתפו ביוזמה וישלבו את כפתור הקניות של PayPass Online באתרים שלהן. אמריקן איירליינס ישלבו את ארנק PayPass עם אפליקציית המובייל שלהם.

"הצרכנים מעוניינים לשלם תמורת סחורה בזמן, באופן ובמקום שבו הם בוחרים, וסוחרים רוצים ערוץ גמיש לקבלת תשלומים דיגיטליים, כזה שיאפשר להם להעביר יותר מתעניינים לשלב הקנייה עצמה, הן באינטרנט והן בחנויות", אמר אד מקלפלין, הסמנכ"ל העולמי של תחום תשלומים מתפתחים במסטרקארד "הבנו שבכל הנוגע לתשלום, אין ארנק אחד שישלוט בכל התחום".

הארנק האלקטרוני החדש של מסטרקארד, מספק לסוחרים דרך עקבית וגלובלית, לקבל תשלומים אלקטרוניים מערוצים שונים, בין אם הרכישות נעשו בנקודת המכירה בחנות באמצעות טכנולוגיית NFC או באופן מקוון, בעזרת מחשב, טאבלט או סמארטפון. הקלדת פרטי המשלוח ונתוני כרטיס האשראי בכל קניה - נחסכת, ובכך מספק הארנק לצרכן תהליך קניה נוח יותר.

מסטרקארד מאפשרת לבנקים, סוחרים ושותפים עסקיים של החברה, למתג את הארנקים כשלהם ולחבר אותם אל PayPass Acceptance Network באמצעות כפתור קניה של מאסטרקארד. בדרך זו יוכלו לקוחותיהם לבצע רכישות בכל מקום בו מכבדים את PayPass - באתרי סחר אלקטרוני ובחנויות.

מאסטרקרד תשיק את שירותי ארנק PayPass לשותפים העסקיים שלה ברבעון השלישי של 2012; תחילה בארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה ובהמשך במדינות נוספות. שירותי ארנק PayPass יתרחבו בהמשך ויספקו לצרכנים שירותי ערך מוסף כמו מידע על מצב החשבון לפני ביצוע רכישה; בקרת הוצאות והתראות בזמן אמת; ומשלוח הצעות ממוקדות, קופונים ותוכניות נאמנות משופרות.