כונן קשיח בנפח של עד 4 טרהבייט

חברת Seagate משיקה את סדרת כונני ה- GoFlex המתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת לשמור ולהשתמש במידע בצורה אופטימאלית
Seagate GoFlex

קבוצת ח.י., משווקת המותג Seagate, המספק פתרונות אחסון וגיבוי נתונים ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים , משיקה קטגוריה חדשה של כוננים קשיחים ומציגה את סדרת ה- GoFlex. ה- GoFlex הוא הכונן היחיד בשוק בעל מחבר נשלף. במידה והפגיעה הפיזית היא בחלק המחבר, לא יאבד כל המידע שעל הכונן, אלא ניתן יהיה להחליף את החלק הזה בלבד. יתרון נוסף הוא שניתן יהיה לשדרגו, כאשר יושק ממשק נתונים חדש, ( Thunderbolt) ולא יהיה צורך להחליף את הכונן כולו. הסדרה בעלת מערכת גיבוי והצפנה מובנית ונפח האחסון בה מגיע עד - 1.5TB.

סדרת GoFlex כוללת מגוון מכשירים: GoFlex Slim, הכונן הקשיח הדק ביותר בעולם, עוביו הוא 9 מ"מ בלבד, מהירות 7200RPM נפח 320GB. GoFlex Pro - כונן קשיח הכולל תחנת עגינה עם מד נפח, תוכנת גיבוי והצפנת נתונים מתקדמת, דיסק "2.5 7200RPM, נפח 500GB. GoFlex Desk- כונן קשיח שולחני בעל יכולות אחסון שמגיעות עד ל- 4TB.

GoFlex Home- דיסק רשת המאפשר שיתוף קבצים ואחסנת נתונים לכל המחשבים בבית. ה-GoFlex Home, מאפשר גישה לנתונים מכל מקום בעולם דרך רשת האינטרנט. כולל גישה לנתונים מהטלפון הנייד ומהטאבלט דרך אפליקציית GoFlex Access.

בסדרת ה- GoFlex פיצ'רים מובילים בקטגוריה הכוללים בין היתר, חיבור מהיר USB 3.0 המאפשר העברת קבצים וסרטי HD בפורמט מלא ובמהירות גבוהה יותר באמצעות מתאמים מיוחדים. בנוסף, ניתן לשדרג את ממשק העברת הנתונים ל- eSATA או FireWire על ידי כבלים מתאימים. כמו כן ניתן לגבות תכנים חדשים ישירות לכונן הקשיח, באופן אוטומטי באמצעות כבל המזהה אותם. סדרת ה- GoFlex מתאימה הן למחשבי PC והן למחשבי MAC, ללא צורך בפרמוט ותומכת גם ב- USB 2.0.

"מותגSeagate הוא המותג המוביל בתחום הדיסקים הפנימיים והחיצוניים, סדרת GoFlex , בעלת התכונות הייחודיות כגון: המחבר הנשלף, מגוון החיבורים והנגישות למידע מכל מקום משקפת את התפיסה כי שמירה נכונה על המידע וגמישות בנגישות אליו הם החשובים ביותר הן ללקוחות פרטיים והן לעסקים קטנים ובינוניים". אומר אוהד ויזל, מנהל מותג Seagate בקבוצת ח.י.

סדרת ה- GoFlex תשווק בישראל בטווח מחירים של בין 519 ₪ ל- 1499 ₪ כולל מע"מ, תלוי בסוג הכונן ובנפח הזיכרון שלו. לצד סדרת ה- GoFlex, ישנן 2 סדרות נוספות: סדרת ה- Expansion, וסדרת ה- BlackArmor המספקת פתרונות אחסון מגוונים לעסקים קטנים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית