קמפיין נגד נסיעות בטרמפים

כפי שנחשף בישראל דיפנס בצה"ל יצאו במסע הסברה להעלאת מודעות הסכנה לחטיפת חיילים. צפו בסרטון שהועלה לרשת

צה"ל יצא אמש בקמפיין להעלאת המודעות לחטיפות בקרב החיילים. כפי שנחשף לראשונה בישראל דיפנס  בחודש שעבר הקמפיין הוא פועל יוצא של הצטברות דיווחים מודיעיניים על ניסיונות לחטיפות חיילים כדי ל"מלא" את מקומו של גלעד שליט בשבי ארגוני הטרור.

הקמפיין שיוצא תחת הכותרת "אל תתפוס טרמפ, זה יכול לתפוס אותך", יתמקד בשלטי חוצות שיתמקדו בבסיסי צה"ל, ברכבות וברחובות מרכזיים בערים. כמו כן יתפרסמו סרטונים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט. הקמפיין ימשך בשבועיים הקרובים ובעוד חודש וחצי יתחדש פעם נוספת.

דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, ציין כי "מדובר בקמפיין ראשון מזה שנים ארוכות שאנחנו מובילים אותו בתחום הזה. המטרה של הקמפיין היא לעורר שינוי בהרגלי הנסיעה של החיילים, על ידי הבנת הסיכון גם באופן ישיר וגם על ידי סביבת המשפחה".

לדבריו, "הערוץ המרכזי שבו נעשה שימוש הוא בערוצי הניו-מדיה, מתוך הבנה כי אלו הם הערוצים המרכזיים שהחיילים והציבור עושה בהם שימוש. הקמפיין יתמקד באתר צה"ל הרשמי באינטרנט וגם בערוצים הרשמיים של צה"ל בפייסבוק ובטוויטר".

צפו באחד הסרטונים שעלו לרשת במסגרת הקמפיין:

You might be interested also

Ohad Bobrov (R) and Ofer Ben-Noon. Photo: Shlomi Yosef

Israel's Talon raises $26 million

The founders of Talon, which was established in February, are Ofer Ben-Noon, who established automotive cybersecurity company Argus, and Ohad Bobrov, who established mobile phone cybersecurity company Lacoon Security