בדיקת אנרגיה בדאטה סנטר

APC מציגה כלי חינמי אונליין לבחירת מערכת קירור עבור מרכזי דאטה סנטר
Schneider Electric Cooling Economizer

APC, מקבוצת שניידר אלקטריק (פריז: SU) מציגה כלי חינמי אונליין לבחירת מערכת קירור עבור מרכזי דאטה סנטר. הכלי מיועד לסייע למתכנני ומנהלי IT לבחור בין ארכיטקטורות הקירור הזמינות בשוק, העשויות לחסוך למעלה מ- 70% מעלויות צריכת האנרגיה השנתית הדרושה לקירור, באמצעות שימוש במצב חסכוני, שבא לידי ביטוי בהפחתה של יותר מ- 15% ב-PUE השנתי.

הכלי - [Schneider Electric Cooling Economizer Mode PUE Calculator is a free online tool] מציג את הארכיטקטורה שמציעה את ה-PUE המיטבי (יעילות צריכת החשמל) ואת עלויות האנרגיה ופליטת הפחמן הנמוכות ביותר עבור מרכז מידע וסביבת מיחשוב מסוימים. עבודה במצב זה חוסכת אנרגיה באמצעות שימוש באוויר חיצוני במהלך החודשים הקרים יותר של השנה ומאפשרת לכבות או להעביר רכיבי קירור מבוססי נוזל קירור, כמו מצננים ומדחסים, לתפוקה מופחתת.

ה- Cooling Economizer Mode PUE Calculator מבצע השוואה בין שבע ארכיטקטורות קירור נפוצות ומציג את ה-PUE השנתי שלהן, את עלויות האנרגיה ואת פליטת הפחמן. סוגי הקירור ביניהם נערכת ההשוואה, כוללים מערכות מים מצוננים, קירור גליקול, קירור אוויר ומערכות בסיסיות (ללא מצב חסכון): צ'ילר עם מגדל קירור ומערכות CRAH בהיקף, צ'ילר עם מגדל קירור ומחליף חום מסוג פלטות ו CRAH בהיקף, Packaged chiller עם מייבש אויר ו-CRAH מבוסס שורה, מערכת התפשטות ישירה DX ובהיקף CRAC עם מייבש אויר, מזגן עם אוויר צח ישיר ובסיוע מאייד, מזגן עם פינוי חום ובסיוע מאייד ומאייד לקירור אויר באופן עקיף.

המשתנים שמזין המשתמש, כוללים מיקום (ארץ/מדינה/אתר), קיבולת מרכז המידע (קילו-וואט), שיעור הספק ה-IT, סביבת המיחשוב, טמפרטורת ה-IT החודרת פנימה, ומצב החשמל והתאורה. הכלי מספק ערכי ברירת מחדל במטבע מקומי עבור עלות האנרגיה (קילו-וואט שעה) ופליטת 2 CO (קילוגרם/קילו-וואט שעה). עוד מספק הכלי נתונים של כל אחת מארכיטקטורות הקירור, על פי מיקומה.

הנתונים המוצגים הם: PUE שנתי של קירור בלבד, עלויות אנרגיה שנתיות (המוצגות במטבע מקומי), פליטת פחמן דו חמצני שנתית ומספר שעות הפעולה הזמינות במצב חסכון. "כחברה מובילה בתכנון וניהול חדרי מחשב מתמקדת APC, מקבוצת שניידר אלקטריק, במתן כלים המאפשרים למנהלי IT לתכנן ולנהל ביעילות את תשתיות אולמות המחשב, תוך חסכון אנרגטי ומקסום המשאבים. הכלי האונליין החינמי מיועד להקל על מתכנני IT בעת הבחירה בין אופציות הקירור הרבות הקיימות בשוק, במטרה לאפשר להם לבחור את הפתרון המיטבי ביותר לתפעול הדאטה סנטר שלהם על פי הפרמטרים השונים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית