דפדפן מאובטח למכשירי אנדרואיד

חברת GOOD המיוצגת בישראל על ידי אינוקום הציגה את הדפדפן המאובטח הראשון בעולם למכשירי אנדרואיד

חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע במערכות הפעלה סלולאריות והמיוצגת בישראל על ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, הציגה את הדפדפן המאובטח (secured browser) הראשון בעולם למכשירי אנדרואיד – Good Mobile Access for Android המאפשר גישה מאובטחת ליישומים, נתונים ומשאבים הנמצאים מאחורי חומות אש (FW) ללא צורך בחיבור VPN (רשת פרטית וירטואלית).

הפתרון של Good מאפשר לחברות לשפר את יעילות עובדי הארגון הודות לאספקת גישה חלקה למשאבי אינטרה-נט ארגוניים, דרך דפדפן מאובטח במכשיר הנייד. מספר משתמשי מכשירי הסלולאר מבוססי-אנדרואיד עולה בהתמדה ועובדים רבים עושים שימוש במכשירים אלה. על פי גרטנר, בצפון אמריקה זוהי הפלטפורמה הפופולארית ביותר לסלולר, עם 62 אחוזים מנתח השוק. "מספר משתמשי האנדרואיד הולך ועולה ואנו מבחינים כי ארגונים רבים מאמצים מערכת הפעלה זו, במיוחד אלה הדוגלים במגמת ה- BYOD ("הבא את מכשירך")", אמר ג'ון הרמה (John Herrema), סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה בחברת Good. "תמיכה במגמת ה- BYOD משמעה תמיכה במכשירי אנדרואיד ואנו רוצים לוודא שהלקוחות שלנו יוכלו לאמץ מגמה זו , להעלות את יעילות המשתמשים והכל מבלי לסכן את נושא אבטחת המידע או העמידה בתקנים".

הדפדפן המאובטח של Good עושה שימוש בהצפנה לפי תקן AES ומאפשר העברה בטוחה של מידע רגיש לכל מכשיר אנדרואיד – סלולאר או טאבלט. כך יכול העובד לפתוח מייל מהארגון המכיל קישור לרשת הפנימית בארגון ולצפות במידע או להוריד תוכן באופן מאובטח. ההפרדה המוחלטת של Good בין מידע עסקי לפרטי על המכשיר וההצפנה לא רק בנקודת הקצה אלא גם בתווך, תורמות למניעת זליגת מידע רגיש. אודות Good Technology המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית עם חוויית משתמש יוצאת דופן על מנת לאפשר לארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש.

הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על ידי מתן גישה מאובטחת וקלה לתפעול מהניידים האישיים לנתונים, יישומים ושירותים ארגוניים. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית