שחזור מהיר יותר בסביבת אורקל

DD Boost של EMC מגדילה את ביצועי הגיבוי של אורקל בשיעור של יותר מ-50%

EMC הודיעה על אינטגרציה חדשה בין EMC Data Domain Boost לבין Oracle Recovery Manager (ה-RMAN). תוכנת DD Boost מספקת אינטגרציה מתקדמת בין מערכות אחסון הדה-דופליקציה דאטה דומיין של EMC לבין אפליקציות כדי לאפשר גיבוי ושחזור מהיר ויעיל יותר.האינטגרציה ההדוקה בין כלי הגיבוי והשחזור Oracle RMAN לבין מערכות ,Data Domain מעניקה למנהלי מאגרי המידע של אורקל (DBAs) שליטה מוחלטת על תהליכי הגיבוי והשחזור של מאגרי המידע של אורקל.

לרוב, מנהלי מאגרי המידע של אורקל מעדיפים להשתמש ב-Oracle RMAN לצורך ניהול ישיר של תהליך הגיבוי והשחזור ועובדים עם מנהלי האחסון שלהם כדי לספק יכולות אחסון בסיסיות שיתמכו בגיבוי מאגרי המידע. כתוצאה מכך, תשתיות הגיבוי של אורקל מבודדות ולא עובדות באופן יעיל. הData Domain פותר את חוסר היעילות הזו באמצעות מתן פתרון גיבוי אחיד אשר מתממשק עם Oracle RMAN, כמו גם עם יישומי גיבוי מצד שלישי.

במשך שנים מערכות Data Domain סיפקו גיבוי אפקטיבי לאורקל באמצעות RMAN ושימוש בפרוטוקול NFS. כעת, הודות לאינטגרציה הישירה בין מערכות Data Domain לבין RMAN באמצעות DD Boost מספקת EMC לאדמיניסטרטורים של אורקל רמות חדשות של ניהול, פונקציונליות וביצועים. DD Boost מגדילה את ביצועי הגיבוי של אורקל בשיעור של יותר מ-50% ומאפשרת לבצע יותר גיבויים עם המשאבים הקיימים באמצעות הקטנת נפח המידע המועבר והמקושר לדרישות תעבורת המידע הפנימית בשיעור של עד 99% וכן באמצעות הפחתה בשיעור של 20-40 אחוזים בעומס על שרת אורקל בעת ביצוע גיבוי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית