אבטחת התקנים מחוברים

ARM, Gemalto ו-Giesecke&Devrient מקימות מיזם משותף שיספק את הדור הבא של אבטחה עבור שירותים המופעלים על התקנים מחוברים
Warren East, ARM Chief Executive Officer

Gemalto ו-Giesecke&Devrient הן חברות מובילות ושותפות ותיקות של ARM, המציעות פתרונות אבטחה לממשלות ולענפי הפיננסים וההתקנים הניידים. שתי החברות הסכימו לתרום את מומחיות התוכנה שלהן למיזם המשותף. תרומה זו תאיץ את הסטנדרטיזציה ואת יכולת ההפעלה ההדדית, על בסיס הסטנדרטים הקיימים בתעשייה, זאת כדי להבטיח את עתידן של ההשקעות הקיימות. במסגרת שיתוף הפעולה, יתרמו החברות נכסים למיזם המשותף, לרבות פטנטים, תוכנות, כוח אדם, מזומנים וציוד הוני. ARM תחזיק ב-40% מהמיזם המשותף ואילו שאר 60% יתחלקו באופן שווה בין Gemalto ו-Giesecke&Devrient.

המיזם מוקדש לאספקת סביבה מאובטחת ונגישה עבור שירותים מתקדמים המופעלים על המגוון ההולך ומתרחב של התקנים מחוברים. קשת התקנים זו כוללת טאבלטים, מכשירי טלוויזיה חכמים, קונסולות משחק וטלפונים חכמים. שלושת החברות משקיעות בהאצת האימוץ של תקן אבטחה משותף ויוצרות מערכת אקולוגית חיונית שתאפשר דור חדש של שירותים חדשניים.

האבטחה היא גורם קריטי עבור חברות השואפות לעשות עסקים על גבי סוגי ההתקנים המחוברים הללו ולספק את השירותים העשירים להם מצפים הצרכנים. עם אבטחה משופרת המסופקת בדרך קלה לשימוש, יוכלו הצרכנים ליהנות מרמה גבוהה יותר של אמון בהתקנים ובשירותים העומדים לרשותם.

המיזם המשותף, הכפוף לאישור רגולטורי, יספק סביבה מאובטחת עבור גל חדש של שירותים מתקדמים העתידים לפרוח, המבוססים על אבטחת התקנים קלה לשימוש, נגישה ועקבית. הטכנולוגיה שיפתח המיזם תתבסס על פתרונות מוכרים ומבוססים של החברות המייסדות. היא תעניק פתרון מעשי ליצרניות המעונינות לספק התקנים שיאפשרו שירותים עם רמה חדשה של אמינות. בנוסף, היא תאפשר גישה מאובטחת ועשירה יותר לשירותים שבהם הם מעוניינים, בכל מקום ובכל עת.

"האינטגרציה של חומרה, תוכנה ושירותים, החיונית עבור אבטחה כלל-מערכתית, לא התפתחה עד היום במהירות מספקת", אומר וורן איסט, מנכ"ל ARM. "אני משוכנע שהמיזם המשותף החדש יאיץ את האימוץ של תקן אבטחה משותף ויאפשר את ההתפתחות של מערכת אקולוגית חיונית של ספקיות שירותי אבטחה. מדובר בצעד חשוב במונחים של שיפור אמונם של הצרכנים בעסקאות מאובטחות על-גבי התקנים מחוברים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית