מערכת התצפית הקלה

מדובר במערכת תצפית שאלביט תחשוף בתערכות DEFEXPO בהודו. היא קלה לנשיאה ומיועדת למשמימות איסוף מודיעין

מערכת התצפית הקלה

בימים אלה, מציגה אלביט מערכות בשתי תערוכות בינלאומיות חשובות המתקיימות בשני שווקי ענק: תערוכת Defexpo שבהודו, שם חושפת החברה מערכת תצפית חדשה וקומפקטית בשם Long View CR, ותערוכת FIDAE שבצ'ילה, שם שמה החברה דגש על פתרונותיה המתקדמים בתחום האוויוניקה.

מערכת התצפית הייחודית Long View CR הינה מערכת קלת משקל במיוחד (כ-12 ק"ג בלבד), והיא מיועדת למשימות מודיעין מיוחדות ולהגנה על הגבולות. לצד המערכת החדשה, מציגה אלביט מערכות בתערוכה בהודו את מגוון יכולותיה המתקדמות בסגירת מעגלי אש, בדגש על יכולות הארטילריה כדוגמת מערכת ה"קרדום", ומערכות הארטילריה המתנייעות ATMOS ו-ATHOS.

כמו כן מציגה אלביט מערכות בהודו את נבחרת המל"טים מתוצרתה – משפחות ה"הרמס" וה"סקיילארק" המשרתות צבאות רבים ברחבי העולם ובכללם צה"ל, ואת מערכת ההגנה EoShield המספקת הגנה של 360 מעלות למגוון רכבים. מיצג נוסף בתערוכה מוקדש למערכת התקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) Dominator® IICS המספקת לכוחות השונים התמצאות סביבתית גבוהה תוך קיצור תהליך סגירת מעגל האש, בשילוב מגוון מערכות התצפית והתקשורת המתקדמות מתוצרת החברה.

בצ'ילה מציגה החברה את מגוון יכולותיה המוכחות בתכנון, ייצור ואינטגרציה של מערכות אוויוניקה מתקדמות במגוון פלטפורמות: יכולות השבחה ומודרניזציה של ה-F-5 עבור חיל האוויר הברזילאי. "קוקפיט הזכוכית" – מסך נגיעה מרכזי מהפכני לתא הטייס, המאפשר לטייסי מטוסי ומסוקי קרב, כמו גם טייסים בטיסות אימון ותובלה, לשלוט על כלי הטייס בלחיצה על המסך ובשילוב עם הקסדה המתקדמת של אלביט. קסדת טייס ™ Targoהמשמשת בעיקר למטרות אימון ומלווה את הטייס החל משלב תיכנון המשימה, עבור לאימון, טיסה ותיחקור מבצעי.

החברה תציג גם את משפחות המל"ט סקיילארק ו-הרמס המשמשות צבאות מובילים בעולם וביניהם צבא ברזיל וצה"ל, מערכות קשר ותקשורת מתקדמות ומערכות תצפית בכל תנאי השטח.

You might be interested also