EMC משפרת עמדה בעולם הביג דאטה

הודיעה על רכישת Pivotal Labs המספקת כלים ושירותים לפיתוח תוכנה מהיר

EMC משפרת עמדה בעולם הביג דאטה

EMC Corporation Headquarters, Hopkinton, Massachusetts

חברת Pivotal Labs תאיץ את הפיתוח ואת האימוץ של אפליקציות הביג דאטה בארגונים, באמצעות מתודולוגיות ופלטפורמות פיתוח מהירות ומודרניות. החברה אשר הוקמה ב-1998מביאה ל-EMC מתודולוגיית פיתוח תוכנה מובחנת ביותר וכשרון הנדסי ברמה עולמית בסביבות של אינטרנט, סלולר, Big Data ושירותי מחשוב ענן. כלי פיתוח התוכנה, Pivotal Tracker, משרת למעלה מ-240 אלף מפתחים ברחבי העולם. על לקוחותיה של Pivotal נמנים טוויטר, בסט ביי, גרופון, Salesforce.com ורבים אחרים.

אפליקציות ביג דאטה מוכנות הן עניין נדיר ומרבית הארגונים משליכים מידע בנפחים גדולים לפתרונות אחסון, כמו Hadoop וכותבים קוד מותאם אישית כדי לחלץ את הערך הטמון ממנו.  Pivotal Labs, מספקת פרקטיקות פיתוח מהירות, פיתוח מבוסס בדיקות, כלי קוד פתוח ופלטפורמות מודרניות על מנת שסטארט-אפים ותאגידים בינלאומיים יוכלו לבנות במהירות אפליקציות ושירותים חדשים.

במקביל להודעת הרכישה השיקה EMC את Greenplum Chorus, סדרת מוצרים ושירותים חדשים המספקת למדעני דאטה כלי דמוי פייסבוק לעבודה משותפת במטרה לאפשר להם לחזור על פעולות במהלך פיתוח חבילות מידע ולהבטיח כי תובנות מועילות תסופקנה לארגון במהירות. בנוסף להיותה חברתית, Greenplum Chorus היא גם פתוחה ו-EMC הכריזה על OpenChorus Initiative שמטרתה להאיץ חדשנות ואימוץ של אפליקציות מידע שיתופיות וחברתיות. 

You might be interested also