הקמפיין לקידומו של אל"מ וינר

13 קצינים במילואים שלחו מכתב לרה"מ, שר הביטחון והרמטכ"ל בו הם מבקשים שלא להפריע לקידומו את אל"מ ארז וינר, ממעורבי "פרשת הרפז"

הקמפיין לקידומו של אל"מ וינר

אל"מ ארז וינר (צילום: דו"צ)

קבוצת קציני מילואים, שלחו מכתב לראש הממשלה, לשר הביטחון, למבקר המדינה ולרמטכ"ל בנוגע למעורבותו של אל"מ ארז וינר בפרשת "מסמך הרפז". 13 הקצינים קראו לצמרת המדינית והביטחונית לאפשר לוינר, ששימש כעוזרו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, להמשיך לשרת בצבא ולקדם את מינויו לקצין חינוך ראשי.

"אנו קוראים להפריד את הפרשייה האחרונה מן השיקולים העלולים להשפיע על מינויו העתידי של אל"מ וינר, ולאפשר לו להמשיך לתרום לצה"ל ולמדינה ולקדם את מינויו לקצין חינוך ראשי, כמתוכנן", הם כתבו. מדובר על קצינים בדרגת אל"מ וסא"ל ששרתו תחת וינר בחטיבה 408.

וינר הוא אחד המעורבים בפרשת "מסמך הרפז" שהסעירה את המדינה בקיץ 2010. בטיוטת דו"ח מבקר המדינה בסוגייה, שנשלחה למבוקרים לפני מספר שבועות, מתח המבקר מיכה לינדנשטראוס ביקורת חריפה על התנהלותו של וינר. על פי מקורות שקראו את טיוטת הדו"ח, וינר עסק באיסוף חומרים על שר הביטחון. הקצינים הבכירים לשעבר טוענים כי מדובר ב"קצין איכותי, מוערך ונערץ, העלול להינזק קשות רק בשל העובדה שמילא תפקיד בלשכת הרמטכ"ל".