הפיגוע בטולוז: תאי הטרור באירופה

הפיגוע בטולוז: תאי הטרור באירופה

החקירה בעיצומה אבל אני מעריך שאת פיגוע הירי בטולוז לא ביצע "משוגע" אלא רוצח מקצועי בשרות ארגון מחבלים מוסלמי. שמו של הארגון לא חשוב. מה שחשוב הוא שבאירופה בכלל ובצרפת בכלל יש תאי טרור פעילים רבים.

שלטונות הביטחון של צרפת עושים הרבה לאתר את הפעילות הזו ולמנוע אותה אבל מלאכתם קשה. הצרפתים אחרו את הרכבת. הם נתנו למיליוני מוסלמים להיכנס לצרפת ולהתיישב בה. יש כיום שכונות שלמות בצרפת, ולא רחוק משער הניצחון בפריס, שרק משטרת ההפגנות מעזה להיכנס אליהן וגם זאת בכוחות מוגברים.

האיסלאם הקיצוני שולט על חלקים של צרפת. לא פלא שכוחן של מפלגות הימין כמו זו של הגברת לה פן עולה. הצרפתים הבינו באיחור שלקחו להם את המדינה מתחת לפרצוף. כאמור לא ברור עדיין מי ביצע את הירי היום ליד בית הספר היהודי אבל ניתן להניח ברמה גבוהה של סבירות כי זה תוכנן ובוצע כפעולה נגד יהודים. שר הפנים הצרפתי בדרך לטולוז וגם הנשיא סרקוזי יגיע כנראה לשם. זה נחמד אבל כאמור הרכבת כבר מזמן עזבה את התחנה.

המצב יחייב הגברה משעותית מאוד של שיתוף הפעולה המודיעיני בין ישראל ומדינות בארופה נגד הטרור המוסלמי. יש באירופה תאים רדומים של אל-קעידה וארגונים אחרים. השמות לא חשובים. מה שדרוש היא פעילות משולבת נגד הטרור הרדום הזה שמחכה לשעת כושר. ההתקפה היום ודומות לה שהיו בשנים האחרונות הן רק קדימון למה שעתיד לקרות. חבית חומר הנפץ המוסלמית באירופה ובעיקר בצרפת תתפוצץ לאירופאים בפרצוף. אז הפגיעות תהיינה חמורות בהרבה מהתוצאות הקשות של הפיגוע בטולוז.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית