חברת ARM השיקה את המעבד +ARM® Cortex™-M0

המעבד החדש יפיק את מלוא הפוטנציאל שמקנה ה'אינטרנט של הדברים'
מעבד Cortex-M0+

השילוב המוביל בתעשייה של הספק נמוך ורמת ביצועים גבוהה מעניק למשתמשים של ארכיטקטורות 8 ו-16 ביט מסורתיות הזדמנות נהדרת להגר להתקני 32 ביט ובכך לספק יותר בינה להתקני היומיום שלנו, מבלי להתפשר על צריכת הספק או על דרישות שטח.התכונות של המעבד מאפשרות יצירה של מיקרו-בקרים חכמים ודלי הספק עבור תקשורת, ניהול ותחזוקה יעילים על-גבי מגוון של התקנים אלחוטיים מחוברים, תפיסה המוכרת כ"אינטרנט של הדברים".

חסכון באנרגיה

חברת ARM מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על המעבד ARM® Cortex™-M0+ - המיקרו-מעבד החסכוני ביותר בעולם באנרגיה. המעבד עבר מיטוב כדי לספק מיקרו-מעבד דל הספק וזול עבור מערכות בקרה חכמות וחיישנים חכמים בקשת רחבה של יישומים, ביניהם מכשירי חשמל ביתיים, ניטור רפואי, התקני מדידה, תאורה והספק והתקני בקרת מנועים.

מעבד Cortex-M0+ ב-32 ביט הוא התוספת החדשה למשפחת מעבדי Cortex של ARM. המעבד צורך רק 9µA/MHz על תהליך 90 ננומטר שעלותו נמוכה, כלומר, כשליש מהאנרגיה שצורכים מעבדי 8 או 16 ביט אופיינים הקיימים היום, ובמקביל מספק רמת ביצועים גבוהה בהרבה. בעלי הרישיונות הראשונים של מעבד Cortex-M0+ כוללים את פריסקייל ואת NXP סמיקונדקטור.

אינטרנט של דברים

"מעבד Cortex-M0+ הוא עוד דוגמה למיצובה של ARM כמובילה בתחום ההספק הנמוך ולמחויבותה לקדם את התעשייה לעבר צריכת הספק נמוכה מתמיד", אומר מייק אינגליס, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת המעבדים ב-ARM. "עם המומחיות שלנו בטכנולוגיות דלות ההספק עבדנו באופן הדוק עם השותפות שלנו על הגדרת המעבד החדש באופן שיבטיח שהוא מסוגל לאפשר את ההתקנים דלי ההספק הנחוצים כיום, ובמקביל גם להפיק את מלוא הפוטנציאל שמקנה ה'אינטרנט של הדברים'".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית