טלדור רוכשת את גלאסהאוס ישראל תמורת 6.75 מיליון דולר

הרכישה תאפשר לקבוצת טלדור להפוך לאינטגרטור המוביל בישראל בבניית מרכזי מחשוב (Data Centers) מקצה לקצה
אריה רימיני, מנכ"ל טלדור (צילום:יח"צ)

קבוצת טלדור מערכות מחשבים חתמה היום (א') על הסכם לרכישת גלאסהאוס ישראל, מהמובילות בארץ בתחום מתן פתרונות תשתיות מחשוב בסכום של 6.75 מיליון דולר. רכישת גלאסהאוס צפויה לחזק משמעותית את מעמדה של טלדור, אשר יחד עם פעילותה הדומיננטית בתחום כיום, תהפוך לקבוצת תשתיות המחשוב והתקשורת החזקה בישראל.

עם השלמת הרכישה, הצפויה בתוך מספר שבועות, יפעלו טלדור וגלאסהאוס לשילוב כוחות בתחומי ה-Data Center, שרתים, גיבוי, וירטואליזציה, מסדי נתונים והאחסון. תחומים אלו יתווספו ליכולות חברת הבת טלדור תקשורת בתחומי תשתיות המחשוב, תקשורת טלפוניה ווידאו אחודה, אבטחת המידע והתקשורת ויבטיחו מענה מלא של פתרונות קצה לקצה. "רכישת גלאסהאוס מרחיבה ומעמיקה את היצע הפתרונות של טלדור והופכת אותנו ל-one-stop-shop הרחב בישראל. אנו מברכים על הצטרפותה של גלאסהאוס ישראל לקבוצת טלדור ומשוכנעים שזהו מהלך אשר יתרום רבות לקידומה של טלדור לעמדת קבוצת ה-IT המובילה בישראל", אומר אריה רימיני, מנכ"ל קבוצת טלדור.

הרכישה תאפשר לקבוצת טלדור להפוך לאינטגרטור המוביל בישראל בבניית מרכזי מחשוב(Data Centers) מקצה לקצה, יחד עם יכולות אפיון, הטמעה, תחזוקה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. החיבור בין תחומי הידע והמובילות של שתי החברות בשוק הישראלי ייצר בית אחד לכל צרכי תשתיות ה-IT עבור כלל הארגונים בישראל, ברמת מקצועיות וביצוע בסטנדרט חדש.

גלאסהאוס העולמית (GlassHouse Technologies) הינה חברה בינלאומית מובילה בתחום אספקת פתרונות ושירותי תשתיותIT . גלאסהאוס ישראל, מתמחה באספקת שירותים בתחומי תשתיות תוכנה, מסדי נתונים, מערכות הפעלה ורשתות, כמו גם בייעוץ ויישום של פתרונות בתחום מערכות גיבוי, אחסון ואבטחת מידע. גלאסהאוס ישראל הוקמה בפברואר 2007 כתוצאה מרכישה ומיזוג של שתי חברות ישראליות, MBI ואינטגריטי ובין לקוחותיה גופים ומשרדים ממשלתיים וחברות מובילות בתחומי התעשייה, הבנקאות וההיי-טק.

"אנחנו שמחים מאוד על המהלך", אמר פטריק סקאנל, נשיא ומנכ"ל גלאסהאוס טכנולוגיות. לאורך כל התקופה האחרונה הדבר שהיה חשוב לנו מכל הוא מציאת שותף מתאים בעל השקפה דומה ומחויבות גבוהה במתן מענה ושירות איכותי ללקוחותינו. אני בטוח כי רכישת הפעילות על ידי שותף כטלדור תאפשר ללקוחותינו להמשיך ולזכות ברמת השירות האיכותית לה הורגלו, תוך חיזוק השירותים והתמיכה בשוק המקומי".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית