ה-Lync של מיקרוסופט מאפשר לנהל שיחות ועידה מאובטחות של עד 1000 משתתפים

הפתרון משלב במערכת אחת את כל אמצעי התקשורת במשרד כולל: שיחות מחשב למחשב (VoIP), שיחות ועידה, ווידיאו קונפרנס, מסרים מהירים וסטטוס נוכחות

פתרון תקשורת אחודה בענן Lync Microsoft, המהווה חלק מחבילת הענן Office 365, מבוסס על תשתית IP ומוזיל משמעותית את עלויות התקשורת של העסק. הוא משלב במערכת אחת את כל אמצעי התקשורת במשרד כולל: שיחות מחשב למחשב (VoIP), שיחות ועידה, ווידיאו קונפרנס, מסרים מהירים, סטטוס נוכחות ועוד.

1000 משתתפים בו זמנית

באמצעות הפתרון ניתן לקיים שיחות וידיאו ממוחשבות של עד 1,000 איש בכל שיחה - להציג בפניהם מצגת ולראות במקביל את פני המשתתפים באותה העת, כולל מענה לתגובות ולשאלות. בנוסף, ניתן במקביל להתכתב ולהעיר הערות בכתב למצגת. בכך יש חסכון לא רק בעלויות התקשורת הישירות, אלא גם בנסיעות לפגישות מרוחקות ברחבי הארץ ולחו"ל.

שירות Lync הוא חלק מחבילת שירותי הענן של מיקרוסופט לעסקים Office 365 הכוללת גם שירות דואר אלקטרוני (Exchange) ושירות פורטל ארגוני (SharePoint). "בישראל קיימים מאות אלפי עסקים אשר מחפשים כל העת דרכים לחסוך ולהתייעל", אומרת שני ענבר-קריטי, מנהלת שיווק למגזר העסקים הקטנים והבינוניים במיקרוסופט ישראל. "השימוש בתוכנות עסקיות דרך האינטרנט מאפשר לאותם עסקים חיסכון עצום בהוצאות הכרוכות ברכישת שרתים, שטח משרד ותחזוקה".

חיסכון בנסיעות לחו"ל

"הקשר עם מגוון הלקוחות הבינלאומיים היה במיילים ובטלפון וכן טיסות מפעם לפעם למשרדי הלקוח בחו"ל להצגת פרויקטים וישיבות אסטרטגיה", אומר איל כ"ץ, מנכ"ל חברת OPEN שהטמיעה את המערכת. "הנסיעות התכופות היו הכרחיות כיוון שבטלפון ובדואר אלקטרוני אין אפשרות להציג את הפרויקט, להסביר ולקבל משוב בעת ובעונה אחת. ה-Lync של מיקרוסופט מאפשר לנו כעת לבצע שיחת ווידאו מול הלקוח בחו"ל ולהציג מצגות מבלי לקום מהכיסא וללא צורך בשיחות וטיסות יקרות. פיתרון התקשורת חוסך לנו זמן ומשאבים יקרים בזכות השימוש במודל הענן במסגרת חבילת Office 365".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית