אוויה חתמה על הסכם רכישת חברת רדויז'ן

"תוספת מוצרי Videoconferencing של רדויז'ן לפתרונות השיתופיות העסקית של אוויה מהווה שילוב עוצמתי", אומר אירה מ. ווניסטיין, אנליסט בכיר ושותף ב- Wainhouse Research

בעסקה שאושרה על ידי הנהלת כל אחת מהחברות, יקבלו בעלי המניות של רדויז'ן 11.85 דולר למניה, כאשר ערך העסקה הכוללת, עומד על 230 מיליון דולר בקירוב. העסקה צפויה להיסגר תוך כ- 90 יום. בעיקרי ההסכם מתחייבת אוויה להביא את 'The Power of We™' לכל לקוח של אוויה, לסייע לארגונים להשיג שיתופיות מהירה יותר, לקבל החלטות חכמות ולהציג תוצאות עסקיות טובות יותר.

קווין קנדי, נשיא ומנכ"ל אוויה העולמית: "ההזדמנות למרחב עבודה אישי היא עכשיו. לקוחות דורשים חוויית משתמש שיתופית עשירה, עם התאמה לציוד של מערכות אחרות וקלות שימוש. בנוסף, אנו מאמינים שהעסקה תמנף כוח עבודה בעל ניסיון, מיומנות גבוהה וכישרון רב, המוכן להעניק פתרונות וידאו עבור לקוחות ארגוניים. עם הרכישה, אנו נבקש להרחיב את יכולות טכנולוגיות שיחות ועידה באמצעות וידאו לכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום, כך שהדבר יהיה קל לביצוע כמו שיחת טלפון. כך נוכל לנצל את ההזדמנות להעניק פתרון באינטגרציה מלאה וארכיטקטורה, הממקמים אותנו מחוץ לתחרות".

חברת רדויז'ן (RADVISION, נאסד"ק RVSN) הינה ספקית מובילה של טכנולוגיות שיחות ועידה באמצעות וידאו (Videoconferencing) ופגישות אישיות באמצעות וידאו (Telepresence) על גבי IP ורשתות אלחוטיות. באמצעות הרכישה, תספק אוויה ללקוחותיה חבילות פתרונות וידאו משולבים הניתנים לתפעול עם רכיבים של מערכות אחרות (Interoperable) ביחס עלות תועלת גבוה, קלים לשימוש, באיכות HD ויכולת להתחבר אוטומטית למגוון עזרים ניידים כולל Apple iPad® ו- Google Android™. תשתיות הוידאו הארגוניות ופתרונות נקודות הקצה האיכותיות של רדויז'ן, ישולבו בפלטפורמה של אוויה (Avaya Aura® Unified Communications) ליצירת פתרון ייחודי שמטרתו להאיץ את שיתופיות הוידאו (collaboration).

סל המוצרים של רדוויז'ן כולל טווח מלא של טכנולוגיות שיחות ועידה באמצעות וידאו עבור ארגונים גדולים, עסקים קטנים וספקי שירותים. הפתרונות כוללים יישומים מבוססי סטנדרטים ונקודות קצה עבור שיחות ועידה באמצעות וידאו, מתוכננות או אד- הוק עם מערכות מבוססות חדר, שולחן עבודה ועזרים ניידים צרכניים. שילוב המוצרים של אוויה ורדויז'ן ירחיב את תקשורת הוידאו בתוך החברה, בין עסק לעסק B2B ובין העסק ללקוח B2C וכמו כן יתמוך בתופעה בה עובדים מביאים את העזרים הניידים האישיים שלהם לארגון “Bring Your Own Device” - BYOD.

"לרדויז'ן מורשת חזקה של פיתוח והפצת מוצרי Videoconferencing חדשניים וטכנולוגיות המיושמות על ידי חברות מרשימת Fortune 500® וספקי שירות גלובליים. כאשר חברות ולקוחותיהם מבקשים לפרוס טווח רחב של יכולות וידאו כחלק מהשיתופיות היומית שלהם. השילוב של מוצרי אוויה ורדויז'ן יספק פתרונות גמישים וקלים לשימוש ומחויבותה של אוויה לאיכות, חדשנות, ארכיטקטורה פתוחה וסטנדרטים עסקיים מתאימה באופן אידיאלי לחזון המתקדם של רדויז'ן להפיכת הוידאו לחלק מהחיים היומיומיים", מסכם בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית