GE Healthcare ואינטל יקימו בישראל מעבדה משותפת להערכת טכנולוגיות

"אנו מקווים כי השותפות בין GE לאינטל תוביל לפיתוח טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמחיר שווה לכל נפש" אומר מייק הארש, מנהל הטכנולוגיה הראשי של GE Healthcare

חטיבת מוצרי הרפואה של ג'נרל אלקטריק ואינטל הודיעו היום על הקמת מעבדת הערכה ראשונה מסוגה בישראל לבחינה משותפת של טכנולוגיות חדשות בטירת הכרמל, קרוב מאוד למרכז המו"פ של אינטל בחיפה. המעבדה תתמקד ביצירת זיקה בין מוצרי הצדדים ושיפור ביצועיהם, ובכלל זאת טכנולוגיות המיקרו מעבדים של אינטל והמוצרים הרפואיים של GE Healthcare הכוללים בין השאר גם מערכות אולטרסאונד לדימות ואבחנה.

"המטרה ארוכת הטווח של שיתוף הפעולה היא להרחיב את הפעילויות לתחומי מוצרים אחרים של GE ולהשתמש במעבדה כמרכז עולמי לכל הטכנולוגיות והמומחיות של אינטל" אמרה מישל טינסלי, מנהלת כללית של חטיבת המחשוב המשובץ של אינטל. במסגרת שיתוף הפעולה GE Healthcare תארח את המעבדה ותספק את הניהול התפעולי שלה.

"זהו שיתוף פעולה מרגש בין שתי ענקיות גלובליות המובילות את התעשייה בחדשנות טכנולוגית", הוסיף מייק הארש, סגן נשיא בג'נרל אלקטריק ומנהל הטכנולוגיה הראשי של GE Healthcare. "אנו מקווים שהשותפות בין GE לאינטל תוביל לפיתוח טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמחיר שווה לכל נפש, אשר בסופו של דבר יאפשרו טיפול רפואי ובריאות ליותר בני אדם בעולם".