Software AG תציג פתרונות ענן בתערוכת CeBIT 2012

החברה תחשוף את פלטפורמת webMethods ואת פתרון הwebMethods Mobile

חברת Software AG תציג החברה בתערוכת CeBIT 2012 סידרת מוצרים מאובטחים לסביבת ענן המשלבים את פלטפורמת webMethods בשילוב הטכנולוגיות של חברת Layer 7 האמריקאית. אסטרטגיית ה-Cloud Ready של Software AG מאפשרת ללקוחותיה לשלב מספר מודלים – ענן ציבורי, פרטי או היברידי לטובת ישום מגוון רחב של שירותים במחשוב ענן. 

הפתרונות החדשניים של החברה תורמים להשגת היעדים העסקיים מהר יותר באמצעות שיפור והאצת התהליכים העסקיים. הדגמת השירותים בתערוכה תעשה באמצעות מכונית Formula 1, אשר תשמש כסימולטור לתהליכים עסקיים בביתן החברה. המבקרים יוכלו לבחון באמצעות הסימולטור את זמן התגובה שלהם בזמן אמת לאתגרים עסקיים.  בנוסף, בביתן Software AG יוצג שיתוף הפעולה עם פירמת הייעוץ הבינלאומית דלויט, במסגרתו יוצג הסקר TrustIT אשר ערכו החברות יחדיו. הסקר בוחן את מערכות היחסים שבין בין ה-business לבין ספקי ה-IT החיצוניים שלהם ומראה שארגונים מעבירים כיום חלק ניכר מהערך המוסף שלהם בתחום ה-IT לשותפים חיצוניים.  

לצד פלטפורמת הwebMethods תחשוף החברה בתערוכה גם את פתרון הwebMethods Mobile Designer המאפשר פיתוח אפליקציות סלולאריות בהן ניתן להשתמש על גבי מגוון סמארטפונים וטאבלטים כמו ה iPad, אנדרואיד ובלקברי ללא פיתוח נוסף.

לחברה כ-40 שנות ניסיון בפעילות גלובאלית בתחום ה-IT והיא מחזיקה בלמעלה מ10,000 לקוחות ומעסיקה כ6,000 עובדים. בישראל ביצעה החברה 3 רכישות של חברות היי-טק ישראליות בשנים האחרונות ביניהן  סבראטק אפלינקס של צביקה בארינבוים, חברת SPL וחטיבה מתוך חברת ג'קאדה. את כל הפעילויות היא מרכזת תחת SPL שכאמור מעסיקה 400 עובדים ומרכזת תחתיה את הפעילות העולמית של החברה האם בתחומי ה-SOA ו – Application Modernization.
 
תוכנות נוספות של החברה כוללות כלים לניהול, שליטה ובקרה על המידע, המערכות, האפליקציות, התהליכים והשירותים העסקיים. פורטפוליו המוצרים של החברה כולל לניהול נתונים (Adabas), לפיתוח (Natural), השבחה וחידוש אפליקציות (Application Modernization), יישום ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) ולשיפור התהליכים העסקיים (BPM) ופלטפורמת ה-ARIS לתכנון ולביצוע מודלים של תהליכים עסקיים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית