גיליון מספר 7 של "ישראל דיפנס"

מנכ"ל תעש אבי פלדר נחוש להיאבק עם חץ דורבן כנגד מעיל רוח של רפאל ועוד כתבות מרתקות ופרויקטים מיוחדים

גיליון מרץ-אפריל של המגזין ישראל דיפנס יצא לאור בשבוע הבא.

הגיליון יופץ באלפי עותקים בקרב מנוי ישראל דיפנס בארץ ובעולם, בקרב קוראים בציבור הרחב, מקבלי החלטות בצמרת הביטחונית והמדינית וכן בטיסות בינלאומיות של אל-על. את הגיליון ניתן יהיה להשיג החל מסוף שבוע הבא ברשת צומת ספרים ובחנויות מובחרות נוספות.

בגיליון החדש ראיון מרתק ונוקב עם מנכ"ל תעש, אבי פלדר, על התמודדות החברה עם תהליך ההפרטה ועל הקרב מול רפאל בסוגיית המיגון האקטיבי. עוד בגיליון, כתבות מרתקות נוספות על התפתחות עולם כלי הטיס הבלתי מאוישים והדילמות של הג'יאהד העולמי.

בגיליון פרויקטים מיוחדים: סקירה מקיפה של כל החברות הישראליות המעורבות באבטחת מגה אירועי ספורט; מסע צילומים של נתי שוחט שליווה את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב, וכן אינפו-גרפיקה של הנשקים הקלים שפותחו ויוצרו בישראל; מוסף סייבר ונשק קל נרחבים, בנוסף למדורים הקבועים עסקים ביטחוניים, יבשה, אוויר, ים, HLS ומודיעין; וכמובן טורים אישיים של טובי הכותבים וידיעות בלעדיות.

המגזין הבינלאומי ישראל דיפנס הוא מגזין עצמאי העוסק בנושאי ביטחון בישראל - החל מביטחון הפנים ועד לרמת הביטחון הלאומי. המגזין רואה אור בשתי שפות, מהדורה עברית ומהדורה אנגלית, ומסקר את כלל הנושאים הקשורים לצבא, ביטחון, תעשיות ביטחוניות, תורות לחימה, שירותים חשאיים, אסטרטגיה בישראל, אבטחה וביטחון פנים ועוד. המגזין כולל את מיטב הכותבים והפרשנים בארץ, מכתבים צבאיים ועד אנשי כוחות הביטחון בעבר ובהווה, ומכיל כתבות עומק חסרות תקדים בהיקפן, סקירות מקיפות של כל הפיתוחים החדשים בתחום, ושפע ידיעות חדשותיות.

עשו מנוי לישראל דיפנס

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית