פלסן רכשה חברה המתמחה במיגון אקטיבי

החברה האמריקאית ארטיס LLC מייצרת מערכות מיגון אקטיביות לרכבים טקטיים קלים, רכישתה היא עוד שלב בסדרה של מהלכים של פלסן-סאסא לבסס עצמה כיצרנית מובילה בתחום
מערכת המיגון האקטיבי של ארטיס LLC

חברת פלסן-סאסא רכשה שליטה בחברת ההנדסה האמריקאית ארטיס LLC שעוסקת במיגון אקטיבי לרכבים קלים. ברכישה זו נכנסת פלסן לתחום המיגון האקטיבי ומרחיבה את סל המוצרים שלה במתן פתרונות שרידות עבור שוק הרכב הטקטי הגלגלי.

ארטיס LLC שממוקמת במדינת ווירג'יניה ידועה במערכות ההגנה האקטיבית שפיתחה - Iron CurtainTM. השילוב בין המערכות הייחודיות של החברה האמריקאית להגנה על רכבים טקטיים קלים, ופתרונות המיגון מחומרים מרוכבים שמייצרת פלסן עבור כלי רכב וכלי טיס רוטוריים, תאפשר לפלסן לספק פתרונות הגנה אופטימליים מפני איומים קיימים ואיומים עתידיים.

רכישת ארטיס LLC היא עוד שלב בסדרה של מהלכים שמבצעת פלסן כדי לבסס את מעמדה כחברה מובילה בתחום פיתרונות המיגון המשולבים לכלי רכב טקטיים. בין היתר, לפלסן מיזם משותף עם חברה מאריזונה לייצור הדור הבא של תאי צוות מוגנים בכלי רכב צבאיים אמריקאים, וכן לפני כתשעה חודשים היא רכשה את החברה האמריקאית KaZaK Composites המתמחה ביצור חומרים מרוכבים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית