העולם חייב להבין שמדיניות איראן זה לשקר

העולם חייב להבין שמדיניות איראן זה לשקר

הכותרות הבוקר זעקו. "מכון מחקר באיראן קשור לפרויקט הגרעין הצבאי". נו באמת. כאילו מדובר בשקר הראשון של איראן לגבי תכנית הגרעין בצבאית שלה. בארה"ב ובאירופה עוד לא הפנימו שאיראן משקרת את כל העולם ועושה הכל כדי להסתיר את תכניתה להגיע לפצצה.

בכל כמה ימים מתפרסם משהו שאומר בגדול "איראן שוב שיקרה". ובכן איראן משקרת בהכל. איראן משקרת לגבי תכנית הגרעין שלה. איראן משקרת לגבי פיתוחים צבאיים שלה. איראן משקרת. זו מדיניות איראנית.

במקום להכריז על איראן כ"מדינה לא אמינה" העולם מתרגש מדי כמה ימים מחשיפת שקר חדש מתוצרת טהרן. במשך שנים התברברה הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה גרעינית עם ביקורות באיראן. זה כאשר כבר היה ברור שכל מתקני הגרעין במדינה זו מכוונים לייצור פצצה. היה נוח לאנשי הסוכנות לטייל בעולם ולספר על הבדיקות שהם עושים.

המשחק הבינלאומי הזה של דו"חות, קוקטיילים מעונבים ושיחות נינוחות בארמונות של נשיאים נמאסו על כל אלה שמאוימים על ידי המשטר המטורף בטהרן. לא צריך עוד חשיפות של מכוני מחקר אמריקנים. לא צריך כי הכל ברור.

כל מתקן, כל אוניברסיטה באיראן, כל בסיס צבאי הם חלק מהתכנית להשגת נשק גרעיני. אז ישראל צריכה לומר לעולם שיפסיק עם המשחק הזה של "חשפנו, גילינו" הופתענו" לגבי איראן הכל ברור מזמן. המדינה הזו דוהרת לכיוון הפצצה והמטרה שלה היא השמדת ישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית