החיים ב"ישראבלוף"

החיים ב"ישראבלוף"

כמה דקות של שמחה. זה קרה השבוע. פעם ראשונה אחרי שמועצת עיריית תל אביב קיבלה החלטה על הפעלת תחבורה ציבורית בעיר בשבתות ופעם שנייה אחרי שבג"צ ביטל את חוק טל המאפשר השתמטות של חרדים משרות בצה"ל.

אז ככה. אחרי כמה דקות של שמחה נזכרתי שאני גר ב"ישראבלוף". זה החזיר אותי למציאות שלפיה בתל אביב לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת והחרדים ימשיכו להשתמט. איך זה יקרה? אחרי שמועצת העיר החליטה וגרמה לי מעט שמחה, ברור שהכל יעשה כדי שההחלטה לא תיושם.

המפלגות החרדיות שולטות בישראל. לא בממשלה, אלא בישראל. הן ואדמו"ריהן מחליטים מה קורה ואיך קורה כאן. גם חוק טל לא יבוטל. נכון, לפי החלטת בג"ץ החוק במתכונתו הנוכחית יעלם, אבל במקביל יכינו חוק חדש.

זה ישמע אולי אחרת, המוסיקה תהיה מעט שונה, אבל אם נבדוק בעוד שנתיים את הנתונים יתברר לנו שהכל נשאר כשהיה. אנחנו וילדינו נמשיך לסבסד את המשתמטים החרדיים שלא ישרתו את המדינה וישרפו עגלות אשפה בכל הפגנה נגד משהו שלא נראה להם במדינה הזו.

אז אם ככה לא מה בכלל להילחם על עקרונות? שיטת הבחירות שלנו נותנת לחרדים כוחות על. הם מחזיקים את מנהיגינו במקום עדין ולעתים רק מרפים מעט את הלחץ . אז זה כואב ואז עושים מה שהלוחצים רוצים. אז ועדת טרכטנברג לא פתרה דבר, בג"ץ לא ישנה דבר, מועצת עיריית תל אביב לא תשנה דבר. כל עוד יש לחרדים את כוחות העל, הם יעשו בהם שימוש יומיומי, אלים. אני לא מאשים אותם. אני מאשים את מי שממשיך לתת לכל מפלגה חרדית קיקיונית את הכוחות האלה של "סופרמן".

אז אנחנו נמשיך לחרוק שיניים ולראות את לובשי השחורים באים ללשכת הגיוס כדי לקבל את הפטורים בעוד שבמגרש החניה הסמוך חונים אוטובוסים שלוקחים את מיטב בנינו למחנה הטירונים של יחידות לוחמות.זה כבר לא רק "ישראבלוף", זו מדינה שפוגעת בצורה שיטתית ברוב הדומם, התורם. מנהגיניו רק רוצים להישאר בלשכות השמורות היטב. אנחנו מעניינים את הת.....שלהם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית