"הבאדי" שלך במקרי חירום

מנשאי חילוץ הנפגעים של חברת איזי רסקיו נמכרו לפיקוד העורף בשוויץ. מדובר במנשאים קלים המסוגלים לשאת פצועים במעברים צרים ובמדרגות ללא קושי

חברת איזי רסקיו הודיעה על מכירת כמות גדולה של מנשאי חילוץ פצועים בישיבה ל"פיקוד העורף" של שווייץ. שווי העסקה עומד על כ-600 אלף שקלים. מדובר במנשאים קלים (קילוגרם אחד) וקומפקטים שמאפשרים לשני אנשים לשאת פצוע או מוגבל הליכה.

המנשאים הללו מאפשרים תמרון במעברים צרים, מעבר דרך פתחים והכי חשוב, ירידה או עליה במדרגות, גם אם המדרגות באותו זמן נשטפים על ידי זרם של אנשים הבורחים ממקום האסון. המנשאים עברו בדיקות ותרגולים על ידי פיקוד העורף וכיבוי אש וכן על ידי מכון התקנים ואורטופד מומחה.

ה"באדי פרו" הוא מוצר דו שימושי, מצד אחד הוא משמש בדיוק כמו ה"באדי" לנשיאה של אדם במצב ישיבה ומצד שני הוא משמש כיריעת חילוץ שמאפשרת לשניים עד ארבעה אנשים לסחוב אדם בשכיבה. זה שימוש שמתאים במיוחד למצבים בהם אין זמן, וחייבים לפנות מהר מאוד מהשטח כמו במצבי שריפה או חומרי לחימה כימים. המנשא גם מאפשר לפנות אדם גדל גוף במיוחד.

מנשאי ה"באדי" ו"באדי פרו" נמצאים בשימוש פיקוד העורף, ובשימוש של צבאות זרים וגופים עסקיים בעולם ובארץ. בנוסף המוצר נבחן על ידי כיבוי אש ויחידות לוחמות בצה"ל וזוכה לעניין רב אצלהם כמו גם בקרב גופי חילוץ נוספים.

צפו בשימוש במנשא ה"באדי":  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית