המונח "טרור יהודי"-צעד בכיוון הנכון

המונח "טרור יהודי"-צעד בכיוון הנכון

כל אמצעי התקשורת מלאים מאז אתמול בסיסמאות על הצורך למגר את התופעה של יהודים הפוגעים בחיילי צה"ל בדרכים שלא היו עולות על הדעת בשום מדינה אחרת. הגל הזה יחלוף. הפולטיקיאים חמורי הסבר יעברו לדבר על משהו אחר. חיילי צה"ל ימשיכו להגן על חלק מאלה שפוגעים בהם תוך קריאות "נאצי" לעבר חלק מהמפקדים.

הרושם הוא שעד כה התופעה הנוראה התקבלה בסלחנות מוזרה. הרושם הוא שעד כה לא רצו ללכת עד הסוף למיגור התופעה שפשוט אין חמורה ממנה. איפה המחלקה היהודית בשב"כ? איפה כל אמצעי המודיעין של המשטרה? נראה שביהודה ושומרון הכלים האלה רדומים, או לא קיימים בכלל כאשר מדובר בטרור יהודי.

אם השב"כ יודע לאתר ראש כנופית מחבלים בעזה בדרכו מביתו לבית של חבר ולפגוע בו בתוך מכוניתו, איך יתכן שלא ניתן לאתר כמה נערים שלא שמעו את המילה חוק ולא מבינים כי הם גורמים נזק לכל הציבור בשטחים שהם מתיימרים להיות חלק ממנו.

מה ההבדל בין ירי רקטה לישראל לבין חדירה לבסיס של צה"ל, שבירת רכוש, השלכת בלוקים והשחתת רכבים ? אז כל מכבסת המילים של היומיים האחרונים, כל ההצהרות הלוחמניות, חייבות להביא לדבר אחד פשוט - מלחמה בפורעים היהודים ששמו את צה"ל על הכוונת שלהם.

מי שלא מבין מה קורה כאן ועד כמה זה חמור, הוא או טיפש או מטומטם לגמרי. וזה ללא קשר לשיוך מפלגתי זה או אחר. ההצעה להכריז על הפורעים היהודים כ"פעילי טרור" היא התחלה של תזוזה לכיוון הנכון. הבעיה היא שמחר או אולי כבר היום, יהיה אירוע חדש וסדר היום הציבורי יעבור אליו. ואז כל אלה שהתראיינו אתמול בכל אולפן טלויזיה או רדיו ,ישמיעו סיסמאות נבובות בנושא אחר שהרי הכול מוכן אצלם על ההארד דיסק בראש.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית