מחזור נובמבר יוצא לדרך

מנתוני צה"ל עולה כי ממשיכה העלייה במוטיבציה לשירות קרבי. 76.2% מהכשירים ליחידות השדה ביקשו לשרת כלוחמים. כמו כן נרשמה עלייה של 2% בביקוש לחיל הרגלים
בלשכת הגיוס (צילום: אתר צה"ל)

מחזור גיוס נובמבר 2011 ליחידות השדה בצה"ל יצא הבוקר לדרך: מנתוני לשכת הגיוס עולה כי נמשכת העלייה במוטיבציה ללחימה: 76.2% מכלל הכשירים לשרת ביחידות השדה ביקשו לשרת כלוחמים, זאת לעומת 74.2% בגיוס נובמבר אשתקד.

בגיוס נובמבר יתגייסו לצה"ל בנים ובנות המיועדים לשירות קרבי ביחידות השדה, למערך תומכי הלחימה ולתפקידי מנהלה. מבין החיילים ששובצו לשרת כלוחמים, 93% הביעו רצון לשרת בתפקידי לחימה.

כמו כן, נרשמה עלייה של 2% בביקוש לשרת בחטיבות חיל הרגלים – 52% מהמתגייסים ביקשו לשרת בחטיבות אלו. 100% מהמשובצים ליחידות השדה שובצו לאחת משלוש העדיפויות הראשונות שלהם, שיעור זהה לגיוס נובמבר אשתקד. 

"המוטיבציה הגבוהה של בני הנוער לשירות בתפקידי לחימה, כפי שניכרת גם במחזור גיוס זה, מהווה מקור לגאווה ולעידוד", אמרה ראש אגף כוח האדם, אלוף אורנה ברביבאי. "עם זאת, חשוב לזכור כי שיעורים גדולים מבני הנוער לא מבטאים את חובתם המרכזית למדינתם וחלקם אינו נמנה עם המשרתים. נמשיך לפעול תוך שילוב זרועות עם כלל הגורמים בחברה כדי להעצים את מסר חובת השירות", היא הוסיפה לאתר צה"ל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית