שינויים בגילת: ארז ענתבי מונה למנכ"ל

לאחר 6.5 שנים עוזב עמירם לוינברג את תפקיד מנכ"ל גילת לוויינים. ענתבי משמש כיועץ בכיר לפתרונות Ka-Band בחברה

שינויים בגילת: ארז ענתבי מונה למנכ"ל

שינויים בצמרת של חברת גילת לווינים. החברה הודיעה כי דירקטוריון החברה החליט למנות את ארז ענתבי לתפקיד מנכ"ל החברה החל מתחילת שנת 2012, במקומו של עמירם לוינברג המכהן בתפקיד בשש וחצי השנים האחרונות כיו"ר ומנכ"ל. לוינברג ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר הדירקטוריון.

בתפקידו הנוכחי ארז ענתבי משמש יועץ בכיר לפתרונות Ka-Band בגילת. קודם לכן, כיהן כחמש שנים כמנכ"ל GNS, שהיא חטיבת הציוד של גילת, כשמתוכן כשנתיים עמד גם בראש חברת הבת, ספייסנט רוראל (Spacenet Rural Communications) המספקת שירותי תקשורת בפרו וקולומביה.

ארז ענתבי, מנכ"ל גילת הנכנס, ציין: "ההתפתחויות בתעשיית הלוויינות פותחות שווקים חדשים, כגון קישור אינטרנט בטכנולוגיית KA והרחבת השימוש של גורמים ביטחוניים בתקשורת לוויינית".

ארז ענתבי, בן 52, הצטרף לגילת ב-1991 ומאז מילא מספר תפקידי ניהול בכירים, שכללו סמנכ"ל מכירות בינ"ל ושיווק, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל עסקי של החברה (COO). הוא שימש כמנכ"ל בחברת קלריטון בין השנים 2003 ו-2005, אז חזר לגילת כמנכ"ל GNS, שהיא חטיבת הציוד של גילת. במהלך שנתיים מתקופה זו, עמד גם בראש חברת הבת ספייסנט רוראל (Spacenet Rural Communications) המספקת שירותי תקשורת בפרו וקולומביה.

You might be interested also