הפסיקו להגיד: אין ברירה

הפסיקו להגיד: אין ברירה

גלעד שליט הוא הילד שלנו ,כמו כל חייל אחר שיצא בעתיד למשימה ויפול חלילה בשבי האויב. אני רוצה להאמין ומקווה שצה״ל וכל ממשלה תעשה בעתיד כל שביכולתה להחזיר את הבנים הביתה.

אין לנו צבא שכירים ולא לגיון זרים שמגן עלינו. יש לנו את אותם ילדים של כולנו שנשבעים בכותל המערבי להגן על המדינה בחייהם. שבועה שלצערנו אף ממומשת חדשות לבקרים בפעילות לסכל את הנסיונות הבלתי פוסקים של ארגוני הטרור לפגוע באזרחי ישראל.

אל לנו להקים ועדות מוזרות שיקבעו אמות מידה לשחרור עתידי של חיילים שבויים. אנו מטילים על ועדה כזו משימה שנועדה מראש לכשלון וממילא לא תיושם בעתיד. במקום ועדה כזו ובמקום לומר - אין ברירה. צריך להתחיל ולפעול כמו מדינה ריבונית גאה (גם אם זה מעתה והלאה, כי לעולם אין זה מאוחר ומוטב מאוחר מאשר אף פעם) ולקבוע כללים ברורים לטיפול במפגעים ורוצחי תינוקות במיטתם.

ממש כמו שפועלת המעצמה האמריקאית שאנו מנסים להידמות אליה בדברים רבים. כלומר- סיכול ממוקד וחיסול הטרור פיזית. זאת במקום מבצעי מעצרים שמסכנים חיי חיילים וסופם אסירים שחוגגים כל הדרך אל התואר האקדמי באדיבות מדינת ישראל.

כן, בעניין הזה אני רוצה שנהיה ככל הגויים שלא יוצאים למבצע מסוכן למעצר אוסמה בן לאדן. אלא ללא בושה ובאמונה שלמה בצדקת הדרך- לחיסול בן לאדן. מדינת ישראל והעם היהודי כולו יכולים להיות גאים במחיר השוק שנקבע על ידי החמאס. ישראלי אחד שווה 1027 פלסטינאים. עסקה כלכלית ברורה ופשוטה שתמורתה ושוויה נקבעים על ידי הקונים והמוכרים והערכתם את שווי עסקת החליפין.

כאב משפחות נפגעי הטרור האכזרי קורע כל לב ומובן לכל בר דעת ללא הבדלי השקפה פוליטית. כמנכ״ל מרכז יצחק רבין לשעבר ומנכ״ל העמותה כיום אני רוצה לומר לשמואל סחיווסחורדר שיצחק רבין ז״ל הוא זה שכבר בגיל 16 עזב את ביתו ואחז נשק בכדי שיהודים יוכלו לעלות לארץ ישראל מהולנד, גרמניה, סוריה ותימן. הוא זה ששחרר את ירושלים, יהודה ושומרון, הנגב והגליל.

הוא זה שקיבל החלטות אמיצות ואת האחריות לשחרור חטופי אנטבה ושלח כוחות לנסות ולשחרר את נחשון וקסמן ז״ל. הוא וזכרו הם לא אלו שצריכים להיות המטרה לזעם ולמחאה שלך. זו תולדה של הסתה שנועדה לטשטש את העובדות וגורמת עוול גם לאלו הנופלים קורבן להסתה זו וחבל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית