תכנית הטלביזיה של ישראל דיפנס

עומרי טימיאנקר, מנכ"ל חברת IOTT מדבר על האתגרים של שדה הלחימה המודרני, בעידן הרשתות החברתיות. צפו בתוכנית של ישראל דיפנס ו-i24news

"הרעיון הוא בעצם לזהות טרנד עוד לפני שהוא הופך לאיום עבור הממשלה או המדינה המבקשת את השירות", כך אורמ עומרי טימיאנקר, מנכ"ל חברת IOTT בראיון מיוחד לתוכנית הטלוויזיה של ישראל דיפנס וערוץ i24news.

החברה מתמחה באיתור פעילויות וניתוח מידע על בסיס נתונים שהם אוספים, בכלים של כריית מידע, תוך שימוש בטכנולוגיות. "אנחנו סוג של יחידה מבצעית מודיעינית העושה שימוש בטכנולוגיה", מספר טימיאנקר. "אנו משלבים בין שני הרבדים. למשל לפני שלושה שבועות קיבלנו משימה מאחד האנשים העשירים בעולם. הוא הגיע לצפות בסופרבול האמריקאי וביקש לדעת האם מדברים עליו ברשתות החברתיות. באמצעות הכלים שבידינו גילינו כי במקומות מסוימים ברשת הצליחו לפרסם פרטים אישיים עליו".

טימיאנקר אומר כי בעידן המודרני הציפייה לפרטיות ברשת עברה מן העולם. "ברגע בפתחתת לעצמך דף בפייסבוק - כל ציפייה שהייתה יכולה להיות לך לפרטיות - נעלמת. וויתרת עליה".

הוא מוסיף ואומר כי האתגר הגדול כיום הוא בתחום המודיעין. "עבר עידן המלחמות הגדולות, זה כבר לא צבא גדול מול צבא גדול. הצבת טנקים משני הצדדים. הלחימה היום היא רק בתחום המודיעין".
 
עוד בתוכנית ביקרו בבסיס הצוללות החדש של חיל הים.

לצפייה בתוכנית לחצו על הקישור

You might be interested also