שינויים בהנהלת אי.אם.סי ישראל

ד"ר ארנה ברי תנהל את מרכזי המצוינות ב EMEA ובארה"ב. ד"ר יעל וילה מונתה למנכ"ל ו- CTO מרכז המצוינות בישראל. גיל שפירא מונה למנכ"ל RSA ישראל

מרכז המצוינות של EMC בישראל מודיע על סדרת מינויים אסטרטגיים בהנהלת החברה, אשר משקפים היערכות כוללת בחברה, למינוף חדשנותה בשוק המקומי והגלובלי.

ד"ר ארנה ברי , סגנית נשיא ב EMC Corporation, אשר כיהנה עד כה כמנכ"לית מרכז המצוינות בישראל, תמלא כעת תפקיד בעל מוטת שליטה גלובלית ותוביל מעתה את פעילות החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות הנוספים של EMC ב- EMEA ( אירלנד, מצרים) ובארה"ב.

ל-EMC יש סה"כ שמונה מרכזי מצוינות – בארה"ב (יוטה וצפון קרוליינה), באזור EMEA (אירלנד, ישראל ומצרים) וברוסיה, סין והודו. במסגרת האחריות הניהולית המורחבת, אמונה ברי על איתור הזדמנויות בשוק הגלובלי, יצירת קשרים ושותפויות עם גופים אקדמיים ועסקיים במדינות בהן פועלים מרכזי המצוינות ועל קידום פנים ארגוני של טכנולוגיות בצמיחה. כל זאת, תוך מינוף ההון האנושי במערך מרכזי המצוינות, לטובת הבאה לשוק של מוצרים ופתרונות חדשניים.

ד"ר יעל וילה, אשר כיהנה עד כה כמנהלת RSA ישראל ומנהלת טכנולוגיות בכירה ( CTO ), בחטיבת אבטחת המידע של EMC, מונתה כמנכ"לית ו- CTO של מרכז המצוינות EMC ישראל ותדווח לברי. וילה תהיה אחראית במסגרת תפקידה החדש על היבטי התפעול, ניהול כוח האדם וקידום החדשנות בכל תחומי הטכנולוגיה בהם עוסק מרכז המצוינות בישראל.

גיל שפירא מונה לתפקיד סגן נשיא מערך המוצרים לטיפול בהונאה בRSA- העולמית ומנכ"ל RSA ישראל, וכן ינהל את פעילות התכנון והפיתוח של מוצרי אימות המשתמש ב RSA. לשפירא מעל 30 שנות ניסיון בתחום ההנדסה. הוא הצטרף ל EMC ב-1998 ועסק במגוון תפקידי ניהול והנדסה בבוסטון ובישראל, במהלכם אף הוביל את ההטמעה המוצלחת של כמה מחברות הסטארט-אפ שרכשה EMC בישראל מאז 2006.

שפירא קידם וניהל בהצלחה רבה את קו מוצרי Recover Point, שהתווסף לפורטפוליו החברה בעקבות רכישת קאשיה הישראלית . שפירא הוא בוגר הפקולטה למדעי המחשב בטכניון.

You might be interested also

BIGSTOCK/Copyright: AndreyPopov

The true cost of ransomware attacks

A survey conducted by Cybereason finds that 50% of companies experienced a ransomware attack during the last year, 46% of organizations that paid the ransom did not get all of their data back, and 80% of organizations that decided to pay experienced another attack