לוקהיד מרטין מקימה חברת בת בישראל

החברה צפויה להעסיק מאות עובדים והקמתה תהיה מיידית. מנכ"ל הפעילות הבינ"ל של לוקהיד מרטין אמר כי החברה תעסוק בתחומי טכנולוגיות מידע, אבטחת מידע וסייבר, בין היתר

לוקהיד מרטין מקימה חברת בת בישראל

התפתחות מפתיעה: חברת לוקהיד מרטין מקימה חברה בת בישראל. החברה צפויה להעסיק מאות עובדים. במקביל, לוקהיד מרטין הצהירה על כוונתה לרכוש חברות ישראליות, ולשלבן בחברה המקומית החדשה. עדיין לא ברור איזה חברות נמצאות ״על הכוונת״ של בתאגיד האמריקאי.

ההודעה על החלטת לוקהיד מרטין נמסרה בסוף השבוע על ידי מנכ״ל הפעילות הבינלאומית של החברה, פטריק דוויר, המבקר בישראל. לדבריו, לוקהיד מרטין מתכוונת לייסד את החברה החדשה במתכונת חברות בנות שיש לה במספר מצומצם של מדינות בעולם, ובהן בריטניה ( לוקהיד מרטין בריטניה מעסיקה כ-5000 עובדים).

יצוין כי ישנים כבר תאגידי ענק אמריקאים המחזיקים חברות בנות בישראל, בהם ibm, emc וסיסקו למשל, ואולם זו פעם ראשונה שבה חברת ענק אמריקאית, הנחשבת בראש ובראשונה ביטחונית, תפעל בארץ באופן כזה.

עד כה היה בישראל רק סניף מטעם ההנהלה העולמית של לוקהיד מרטין, בראשות נשיא הסניף, תא״ל (מיל׳) שיקי שני. שני צפוי לכהן כיו״ר לוקהיד מרטין ישראל. החברה המקומית תגייס בהמשך מנכ״ל וצוות עובדים ומנהלים רחב.

פטריק דוויר אמר בסוף השבוע כי לוקהיד מרטין ישראל תפעל בשוק המקומי גם בתחומים של טכנולוגיות מידע (החברה תהיה מעורבת בפרויקטים ענקיים במסגרת המעבר של בסיסי צה״ל לנגב) וגם תהיה בתחומים אזרחיים ו״חצי ביטחוניים״ כמו אבטחת מידע והגנת סייבר.

תחילת ההקמה של החברה היא מיידית.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל