סייבריזן ו-ARM ישתפו פעולה סביב שבבים לתעשיית ה- IoT

סייבריזן ו-ARM ישתפו פעולה סביב שבבים לתעשיית ה- IoT

מייסדי סייבריזון - יחצ

סייבריזן, חברת אבטחת המידע המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לזיהוי איומי סייבר מתקדמים, מודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית השבבים ARM, במטרה להגן על עולם ה- IoT. עם גיבוי מסופטבנק, החברות יפתחו פתרון שיספק אבטחה הוליסטית (device-to-data) לתעשיית ה-IoT. החברות מתכננות לפרוס את הפתרון המשותף על מיליארדי מכשירים מחוברים עד שנת 2035, בתעשייה חוצת הסקטורים בעולמות התחבורה, אנרגיה, מובייל, תעופה ועוד.
 
הגידול המואץ בשוק ה IoT מביא עימו מורכבות אבטחת מידע יוצאת דופן ומגדיל באופן משמעותי את החשיפה לסכנות אשר עלולות להסב נזק עצום לארגונים. כדי לתת מענה לאיומים פלטפורמת אבטחת המידע של סייבריזן המספקת שכבת הגנה, זיהוי ותגובה מבוססי AI לאיתור איומים בזמן אמת, תתממשק לפלטפורמת Pelion של ARM.
 
הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לנהל את סביבת ה IoT שלהן מקצה לקצה, כולל ניהול קישוריות, מידע והתקנים. פתרון האבטחה המשותף מתוכנן לנהל ולאבטח מיליארדי רכיבים מחוברים. "הצמיחה המהירה והמורכבות של מכשירי ה- IoT  מייצרת חשיפה חדשה למתקפות בכל הקשור למתקפות סייבר", אמר דיפש פאטל, נשיא קבוצת IoT Services, Arm. "באמצעות Pelion Device Management Service והשותפות עם Cybereason, נספק ללקוחות שלנו יכולות שליטה וניתוח בכל הקשור לדפוסי תקשורת והתנהגות של התקני IoT ובכך נאפשר להם לזהות ולעצור התקפות בשלבים המוקדמים שלהן.״
 
"אבטחת מידע היא קריטית עבור סביבות ה- IoT ואנחנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם ARM על-מנת לספק יכולות הגנה מתקדמות לפלטפורמת ניהול ה IoT שלהם", אמר ליאור דיב, מייסד ומנכ"ל סייבריזן. "המטרה שלנו היא לאבטח את העולם המחובר. העבודה עם ARM מאיצה את היכולת שלנו להפוך את החזון הזה למציאות. בעולם בו ניתן לפרוץ לכל התקן, נדרשת תפיסת אבטחת מתקדמת מבוססת שכבות הגנה שונות: הגנה היקפית מכל האיומים המוכרים, הניתנים לזיהוי, ובנוסף לכך - יכולת ניתוח מעמיקה, מבוססת AI שיודעת לזהות אנומאליות ומאפשרת לארגונים להגיב לתקיפה."

אולי יעניין אותך גם