סמנכ"ל DJI מגיע לכנס הכלים הבלתי מאוישים של ישראל דיפנס

חברתDJI  מובילה את שוק הרחפנים העולמי באחוזי מכירות, ורחפנים מתוצרתה משמשים גם את כוחות הביטחון הישראליים. ביקורו של הסמנכ"ל ברנדן שולמן בכנס UVID 2018 הוא עדות נוספת לכך כי מדובר בכנס המוביל בישראל לתחום הבלתי מאוישים

ברנדן שולמן, סגן נשיא למדיניות ועניינים משפטיים בחברת DJI (צילום: יח"צ)

ברנדן שולמן, סגן נשיא למדיניות ועניינים משפטיים בחברת DJI, מגיע להרצות בכנס UVID 2018. מדובר בבכיר בשוק הרחפנים העולמי שמגיע בפעם הראשונה לישראל לאירוע מקצועי בתחום הבלתי מאוישים. נזכיר כי DJI מובילה את שוק הרחפנים העולמי באחוזי מכירות, ורחפנים מתוצרתה משמשים גם את כוחות הביטחון הישראליים בשנים האחרונות.

ביקורו של שולמן בכנס UVID 2018 הוא עדות נוספת לכך כי מדובר בכנס המוביל בישראל לתחום הבלתי מאוישים. כנס UVID הינו יוזמה של מערכת IsraelDefense ומטרתו לרכז תחת קורת גג אחת את מיטב המומחים בתחום, לספק ראייה מערכתית אסטרטגית של תחום הכלים הבלתי מאוישים באוויר, בים וביבשה, להצמיח דיאלוג ולבנות עולם ידע משותף לקהילה הרחבה אשר עוסקת בבניין הכוח והפעלתו.

בכנס השנה יקחו חלק בכירים במערכת הביטחונית בישראל, בתחום האזרחי, ובכירים מהעולם. מושבי הכנס יכללו נושאים כגון חדשנות, תפיסות ומגמות מתקדמות בכלים בלתי מאוישים; אתגרים, הזדמנויות ומגמות בהפעלת כטב"ם במרחב האזרחי; "כטב"ם או כטמ"ם, אוטונומי מול אוטומטי"; איום הכטב"ם וסיוט הרחפנים – מרחב האיום ודרכי ההתמודדות; ועוד.

"הכנס השנה המתקיים בשנה השביעית ברציפות הוא אות ומופת לתעשיית הבלתי מאוישים בישראל", אומר אלון אונגר, יוזם ויו"ר הכנס. "אנחנו חיים בתקופה מרתקת בהקשר כלי טיס בלתי מאוישים. מחד, הרחפן הפך לגאדג'ט עבור הציבור הרחב ונמצא זמין לכל דורש. מאידך, הרחפן משמש גם כאמצעי בידי צבאות, יחידות ביטחון פנים וארגוני טרור. הדואליות הזו בין האזרחי לביטחוני מייצרת אתגרים חדשים למדינות, עסקים ולכל אחד מאיתנו.

"בתחום הכטמ"מים הגדולים, מדובר בשוק צבאי בעיקרו, אשר מתפתח לאחרונה גם לכיוונים אזרחיים. חקלאות, כיבוי שריפות, שיטור, חיפוש והצלה ועוד. אלו רק חלק מהתחומים אליהם מגיעה הטכנולוגיה שפותחה לראשונה בישראל אי שם בשנות השמונים. עבורנו זה כבוד גדול שסמנכ"ל בחברת DJI מגיע לכנס כזה בישראל. זו תעודת הכשר למקצועיות של הדוברים והמציגים בכנס וכן לתפוצתו בקרב הקהל המקצועי בארץ ובעולם".

למידע נוסף אודות הכנס: UVID 2018

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית