לנובו ו-NetApp מקימות חברה משותפת חדשה

לנובו ונטאפ הכריזו בכנס Transform 2.0 על שותפות גלובלית רבת פנים שתביא עימה חדשנות טכנולוגית וחוויית משתמש פשוטה יותר. זאת, במטרה לעזור ללקוחות לבצע מודרניזציה של ה-IT שלהם ולהאיץ את השינוי הדיגיטלי שלהם. כמובילי חדשנות בתחומי המחשוב עתיר הביצועים ופתרונות אחסון מבוססי זיכרון פלאש, לנובו ונטאפ ממוקמות באופן ייחודי בעמדה המאפשרת להן להביא טכנולוגיה מובילה בקנה מידה שיעזור ללקוחות ברחבי העולם להחיל תהליך של מודרניזציה עבור תשתיות ה-IT שלהם, מנקודות הקצה, דרך ליבת הרשת ועד לענן.

תחת המותג של לנובו, מפתחות שתי החברות את המגוון הגדול ביותר של מוצרי אחסון המשלבים את פתרונות ניהול המידע מובילי התעשייה לשימוש בזיכרון פלאש של נטאפ יחד עם ThinkSystem, התשתית עטורת הפרסים של לנובו. מוצרים חדשים אלו ישלבו ליבת תוכנה טכנולוגיות של נטאפ וייוצרו על-ידי לנובו, תוך מינוף שרשרת האספקה העולמית של לנובו שדורגה בידי גרטנר בין חמש המובילות בתחום חברות הטכנולוגיה.

"לנובו מחויבת להניע קדימה את ה-IT החדש וזאת באמצעות מגוון הולך ומתרחב של מערך פתרונות ממוקדי לקוח", אמר יאנג יואנקינג, יו"ר ומנכ"ל לנובו. "לנובו מחויבת לצמיחה אורגנית ואי אורגנית כדי לעמוד בצרכי הלקוחות והיא מחזיקה ברשימת השותפויות הגלובליות החזקה ביותר בתעשיית הדאטה-סנטר".

"בתנאים הכלכליים הגלובליים הנוכחיים, לקוחות דורשים גישות חדשות לתשתיות IT שגם תומכות בשינוי הדיגיטלי שלהם. באמצעות השותפות הזו, לנובו ונטאפ יציעו פורטפוליו נרחב של מוצרים, פתרונות ושירותים שאין לו מתחרה כיום", אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נטאפ. "שילוב העוצמות המשלימות שלנו בחדשנות ממוקדת לקוח ייצור תקן חדש להאצת ההצלחה של לקוחותינו".

"לנובו ונטאפ ממוקמות בעמדה ייחודית לספק בכל רחבי העולם את הדור הבא של פתרונות ניהול מידע עתירי דרישה המציעים ללקוחות ביצועים, תמורה ובחירה ללא תקדים", אמר קירק סקאוגן, סגן נשיא ביצועי בלנובו ונשיא קבוצת הדאטה-סנטר. "לנובו, שהינה חברת השרתים הצומחת בקצב המהיר ביותר בעולם, נותרה מחויבת לחזון שלה להיות השותפה המהימנה ביותר בתחום הדאטה-סנטר לטובת השינוי הדיגיטלי של לקוחותינו. אנחנו מביאים את פתרונות ניהול המידע והאחסון החדשים הללו באופן מיידי אל חברות ביותר מ-160 מדינות עם רשת אספקה ושירותים שאין לה מתחרים, ובאמצעות מערכת ערוצי שותפים גלובלית שהולכת ומתחזקת כל הזמן".

אולי יעניין אותך גם