פורד מקיימת תחרות פיתוח יישומים למערכת המולטימדיה של החברה

יחצ

החיפוש של פורד אחר מפתחי האפליקציות הניידות וספקי השירותים הדיגיטליים בישראל מעורר תשומת לב רבה לקראת אירוע  Make it Driveable Challenge הרביעי, שיתקיים בתל אביב ב-3-4 בספטמבר. זאת, במסגרת פסטיבל החדשנות DLD תל אביב, ואשר צפוי למשוך מאות חברות הייטק, משקיעים ותאגידים בינלאומיים.

האתגר מעניק למפתחי אפליקציות ניידות וספקי שירותים דיגיטליים גישה לצוות הפיתוח של פורד, ומאפשר להם לעבוד עם מערכת AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, כדי לפתח דרכים חדשות שיאפשרו ללקוחות להישאר מחוברים תוך כדי תנועה.

באירוע יחולקו פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו, אשר יכללו פרסים כספיים וכן מענקים מקרן Fast Track, שנועדה לממן את הנסיעות וההוצאות של החברות הזוכות. קרן Fast Track תסייע לחברות הזוכות לממן ביקורים במשרדי פורד ברחבי העולם - כולל דטרויט, פאלו אלטו ולונדון, קיום פגישות אישיות עם בכירים בפורד וכן השתתפות ב-Mobile World Congress שיתקיים בברצלונה שבספרד בשנת 2019.

פורד קיימה סדרה של מפגשים לקראת אירוע Make it Driveable Challenge, שבמסגרתם נפגשו נציגיה עם למעלה מ-140 יזמים, חברות, מפתחים וספקי שירותים בתל אביב, חיפה, ירושלים ונצרת. החברות שישתתפו באתגר יהנו גם מגישה למנטורים בכירים ויוכלו להציג את הרעיונות שלהן בפני קבוצות מיקוד במהלך האירוע.

פורד מתמקדת בחברות שיש להן אפליקציות ניידות ושירותים דיגיטליים קיימים בחמישה תחומים - מונטיזציה של נתוני הרכב; שירותי מיקרו-עסקאות; שירותי עסק לעסק; ושירותי בידור, אשר מתקשרים זה עם זה באמצעות התממשקות ל-AppLink ו-SYNC 3. יש גם קטגוריה כללית, המיועדת לחברות שמפתחות רעיונות חדשניים, שאינם חופפים לחמשת התחומים העיקריים. התחומים הללו מתחלקים לשתי קטגוריות ייחודיות של הגעה לשוק:

  • קטגוריית מתאמים - חברות שיש להן אפליקציית iOS או אנדרואיד קיימת, שיכולה להשתלב בכלי רכב המצויידים בפלטפורמת SYNC 3 ולשפר את חוויית הנהיגה;
  • קטגוריית בעלי חזון - חברות שירותים ופתרונות דיגיטליים בעלות ראייה ארוכת טווח, שמזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית