אורביט סגרה הזמנות למערכות עבור מטוסי תדלוק וקרב של צבא ארה"ב

אורביט מדווחת על שני הסכמים משמעותיים בשוק האמריקאי בתחום התעופה בהיקף כולל של כ-13 מיליון שקל. אורביט טכנולוג'יס העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה על קבלת הזמנת ביצוע ראשונה במסגרת הסכם המסגרת האסטרטגי עליו חתמה החברה עם חיל האוויר האמריקאי בחודש שעבר בהיקף כולל של 109 מיליון שקל.

ההזמנה לשדרוג, שירות ותחזוקה עבור מערכות ניהול תקשורת מוטסות מסוג ADAS במטוסי KC-135 של חיל האוויר האמריקאי הינה בהיקף של כ-9 מיליון שקל. הסכם המסגרת שנחתם לאספקת שירות מערכות תקשורת הפנים ושדרוג יחידות ההפעלה במערך מטוסי KC-135 של חיל האוויר האמריקאי הינו ל-5 שנים.

בנוסף, מדווחת אורביט כי יצרנית מטוסים אמריקנית מובילה וספקית למשרד ההגנה של ארצות הברית הזמינה מספר מערכות ניהול שמע דיגיטליות להתקנה במטוסי הקרב מתוצרתה בשווי כולל של כ-3.8 מיליון שקל. הזמנה זו מצטרפת להזמנות קודמות מלקוח זה, ואספקת המערכות צפויה במהלך 2019.

אורביט נבחרה לספק את מערכות ניהול התקשורת המוטסות במטוסי התדלוק של חיל האוויר האמריקאי ולהעניק שירות ותמיכה למערכות לאורך שנים. מדובר במערכות משימה קריטיות במערך המטוסים המבצעיים בחיל האוויר האמריקאי והמימוש המהיר של ההזמנה הראשונה בתוך פחות מחודש מיום חתימת הסכם המסגרת מעיד על הצורך הברור והמידי של מערך מטוסים זה במערכות הייחודיות של אורביט. 

מערכות ניהול השמע של אורביט (AMS) שיסופקו ליצרנית המטוסים האמריקאית המובילה מבוססות על טופולוגיית Dual IP Ring המספקת שמע 3D, הפחתת רעשים אדפטיבית, הפעלת אינטרקום בזיהוי קולי, יתירות מובנית, משקל מופחת וגמישות מערכת המתאימה לכלי טיס בכל גודל, אזרחיים וצבאיים כאחד. מערכות ה- AMS הדיגיטליות של אורביט מאובטחות במלואן ומאפשרות לצוות האוויר לשלוט בכל מכשיר תקשורת במטוס לצרכי תקשורת VoIP, דיגיטליים ואנאלוגיים. 

"אנו גאים מאוד על חתימת שני הסכמים חשובים עבור אורביט בשוק התעופה האמריקאי. ההסכמים כוללים שתיים מהמערכות המתקדמות ביותר של אורביט אשר מהוות מנועי צמיחה חשובים עבור החברה לשנים הקרובות", אמר איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט. "לאחר שחתמנו עם חיל האוויר האמריקני על הסכם המסגרת לשירות ושדרוג לצי מטוסי התדלוק שלו, התקבלה הזמנת הביצוע הראשונה לכיסוי הפעילות עד סוף 2018. אנו רואים בכך הבעת אמון ביכולותיה של אורביט, אשר תמשיך להעניק שירות ותמיכה למערכות חיוניות אלו בשנים הבאות. במקביל, חתמנו על עסקה חשובה עם אחת מיצרניות המטוסים הגדולות בארה"ב התואמת את האסטרטגיה שלנו להעמיק את הקשר עם יצרניות המטוסים המובילות בעולם, להשלים את הפיתוח על פי דרישתן ולהבטיח הזמנות חוזרות".

 

אולי יעניין אותך גם