מערך הגבולות של צה"ל מתחיל לתת תשואה מול דאעש בגבול סוריה

התקיפה בוצעה על ידי כלי טיס של צה"ל סמוך לשעה 22:30 לאחר מעקב ממושך אחר תנועת החמושים בין קו אלפא לגדר הגבול. כוח של גדס"ר נחל ביצע סריקה באזור ואיתר שבע גופות 

דובר צה"ל

כלי טיס של צה"ל ביצע הלילה תקיפה לעבר מספר פעילי טרור חמושים בדרום רמת הגולן הסורית. לאחר סריקת האזור הבוקר אותרו  במקום חגורות נפץ ורובה מסוג קלצ'ניקוב. צה"ל נמצא בערנות ומוכנות גבוהות וערוך לשמירה על בטחון תושבי הצפון. 
 
התקיפה בוצעה סמוך לשעה 22:30 לאחר מעקב ממושך אחר תנועת החמושים בין קו אלפא לגדר הגבול. כוח של גדס"ר נחל ביצע סריקה באזור ואיתר שבע  גופות, חמישה כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב ואפודים, שבחלקם נמצאו מטענים ורימונים.
 
על פי ההערכה, מדובר במחבלים חמושים, השייכים לארגון המדינה האיסלאמית, שנעו לכיוון הגדר במרחב המובלעת, לאחר שברחו ממשטר אסד. "באף שלב לא היה איום על יישוב בתוך שטח ישראלי, ולא התבצעה חציה של הגדר", הדגיש דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס והוסיף: "המשטר הסורי הוא האחראי לכל הפעילות הנעשית ברמת הגולן הסורית. נמשיך לשמור על ערנות גבוהה של הכוחות ולפעול מול כל הפרה של הסכם הפרדת הכוחות מ-74', ומול כל פעילות נגד מדינת ישראל, גם באוויר וגם ביבשה".

 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית