ארה"ב מאשימה 12 אנשי ביון רוסי בהתערבות בבחירות 2016

https://www.c-span.org/video/?c4739919/12-russian-intelligence-officers-indicted-dnc-hacking

משרד המשפטים הודיע כי חבר מושבעים גדול במחוז קולומביה החזיר כתב אישום שהוצג על ידי לשכת היועץ המשפטי. כתב האישום האשים 12 אזרחים רוסים על ביצוע פשעים פדרליים שנועדו להפריע לנשיאות ארה"ב ב -2016. כל 12 הנאשמים הם חברי GRU, סוכנות המודיעין של הפדרציה הרוסית בתוך המודיעין הראשי המודיעין של הצבא הרוסי.

קציני ג.ר.או אלה, בתפקידים הרשמיים שלהם, עסקו במאמץ מתמשך לפרוץ לרשתות המחשוב של ועדת הקמפיין הדמוקרטית של הקונגרס, הוועד הלאומי הדמוקרטי והמסע הנשיאותי של הילרי קלינטון, ושחררו את המידע באינטרנט תחת השמות "DCLeaks" ו "Guccifer 2.0" ודרך ישות אחרת. כך לפי הפרסום. על פי הנטען בכתב האישום, הנאשמים שייכים ליחידה 26165 ויחידה 74455 של אגף המודיעין הראשי של ממשלת רוסיה.

בשנת 2016, גורמי יחידה 26165 החלו בקמפיין דיוג נגד מתנדבים ועובדי הקמפיין הנשיאותי של הילרי קלינטון, כולל יו"ר הקמפיין. באמצעות תהליך זה, גורמים ביחידה היו מסוגלים לגנוב שמות משתמש וסיסמאות עבור אנשים רבים ולהשתמש באותם אישורים לגנוב תוכן דוא"ל לפרוץ למחשבים אחרים.

הם גם הצליחו לפרוץ לרשתות המחשוב של ועדת הקמפיין הדמוקרטית (DCCC) ו"הוועד הלאומי הדמוקרטי " (DNC) באמצעות טכניקות אלה כדי לגנוב אימיילים ומסמכים, לפקח בחשאי על פעילות המחשב של עשרות עובדים ולהשתיל מאות קבצי קוד מחשב זדוני במטרה לגנוב סיסמאות ולשמור על גישה לרשתות אלה. גורמי היחידה 26165 תיאמו עם גורמים ביחידה 74455 את שחרור המסמכים הגנובים לצורך התערבות בבחירות לנשיאות 2016.

חברי יחידה 74455 גם קשרו קשר לפרוץ למחשבים של צוות היגוי של הבחירות, מזכירות המדינה, וחברות בארה"ב שסיפקו תוכנה וטכנולוגיה הקשורים לניהול הבחירות בכדי לגנוב נתוני בוחרים.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית