חברת CTI תשיק ביורוסאטורי את OCTOPUS 360 - מערכת מודעות מצבית בעלת 360 מעלות

החברה תציג גם פתרונות מחשוב טקטיים מוקשחים ותחנות בקרה קרקעיות המבוססות על מחשבי COTS

צילום: חברת CTI

חברת CTI המתמחה בפתרונות IT ותקשורת צבאיים מתקדמים וייחודיים לתנאים הקשים ביותר - תשיק בתערוכת יורוסאטורי 2018 את ה - OCTOPUS 360, מערכת מודעות מצבית המיועדת לשימוש על ידי צוותים קרביים בכלי רכב סגורים בסביבות עוינות.

באזורים עירוניים, בהם הכוח עומד בפני איומים מוסתרים, יש צורך בקבלת תמונה מלאה אפילו כאשר פתח הרכב סגורים. תוכנת OCTOPUS 360 מספקת פתרון וירטואלי מלא של 360 מעלות לחיילים ברכב המשוריין, תוך חיבור בזמן אמת של קטעי וידאו שנוצרו על ידי מצלמות וחיישנים מתקדמים.

המערכת תומכת בצגים רבים בכדי ליצור תמונה מלאה ואמיתית, ויש לה יכולות של תמונה-בתמונה המציגות נתונים בזמן אמת מחיישנים שונים, מקורות טלמטריה, סמנים ומקורות גרפיים. המערכת גם תומכת בפורמטים שונים של המצלמה ומקורות המידע, כולל  HD-SDI, GigE Vision, HDMI, IP ועוד. המערכת מאפשרת הקלטה בזמן אמת והשמעה (פליי-בק) off-line עבור תחקור וסימולציה. ניתן לחבר אליה משקפי  VR או  AR כדי לשפר את חוויית המשתמש, ויש לה מצבי תצוגה מרובים הזמינים לתמוך במשתמשים בעלי דרישות מבצעיות שונות. ה- OCTOPUS 360 מגיע עם זיהוי אובייקט בזמן אמת וסימון עם מעקב דינמי, דחיסה והעברת תמונה המאפשרים ניטור מרחוק.

"פיתחנו את מערכת OCTOPUS כמענה לצורכי ההגנה של יחידות קרביות פעילות המשתמשות בכלי רכב משוריינים סגורים", אומר אודי קאוף, מנכ"ל  CTI. "המערכת, המצילה חיים, יכולה להיות מותקנת על כל פלטפורמה, מכלי רכב קלים וכבדים, תוך עבודה מסונכרנת עם המערכות האלקטרוניות הקיימות של כלי הרכב, על מנת לספק לצוותי הקרב תמונה מלאה ומודעת של מצבים בזמן אמת, גם כאשר הם בתנועה".

בנוסף, תציג חברת CTI  בתערוכת יורוסאטורי 2018 גם את פתרונות המחשוב הטקטיים המוקשחים שלה, ואת תחנות הבקרה הקרקעיות של מל"טים מבוססי מחשבים וטאבלטים של ה- COTS, המאפשרים תהליך הקשחה קצר במיוחד תוך שימוש במחשבים המתקדמים ביותר בשוק. ניתן ליישם פתרון זה החל ברכבי קרב משוריינים ((AFV כולל כלי רכב קרביים עם גלגלים ועם זחלים, טנקים, ארטילריה ונושאי גייסות משוריינים, לתחום החייל הדיגיטלי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית