יורוסאטורי 2018: מרעום דולפין תחשוף מערכת המאפשרת הסרה מהירה של תיקי גב

מערכת קלת-משקל זו מחברת בין אפוד החייל ובין תיק הגב ומאפשרת חלוקת משקל יעילה וגמישות

צילום: חברת מרעום דולפין

מרעום דולפין תחשוף בתערוכת יורוסאטורי 2018 שתערך באמצע חודש יוני בפריז את ה-FUSION, מערכת משולבת עשויה מפחמן המחברת בין אפוד החייל לבין תרמיל הגב ומאפשרת הסרה מהירה של התרמיל. מערכת זו, מערכת קלת-משקל זו מאפשרת חלוקה יעילה של המשקל וגמישות.

ה- FUSION מחבר כל תרמיל גב לאפוד החייל ללא כל תוספת של רצועות נוספות. רצועות דינמיות וחגורה מבצעית מאפשרות התאמה מרבית לכל משתמש. ציוד חיוני - כגון אחסון תחמושת, מערכת שתייה, תקשורת וכדומה - משולבים בתוך האפוד וזמינים לחייל עם הסרת התרמיל. מפרק ה- FORMISSION תוצרת מרעום דולפין מאפשר תמרון קל ונוח, והשימוש בחומרים מיוחדים מונע  חיכוך עם הגוף ומקטין את הפציעות. הלוח הקדמי ניתן להסרה במלואו עבור תוספות שונות, החלפת ציודים תחת-אש או עבור ציוד רפואי.

לדברי שלמה באיים, סמנכ"ל השיווק של מרעום דולפין, "פיתחנו את FUSION כדי להתמודד עם שני האתגרים המרכזיים של החייל המודרני: הנושא של נשיאת משקל רב ויכולתו לתמרן ביעילות ובזריזות, למרות כמות הציוד הגדולה שהוא נושא על גבו. בפיתוח המערכת החדשה, השתמשנו בחומרים המתקדמים ביותר ובהנדסה ארגונומית על מנת לאפשר חלוקת משקל אופטימלית על גבו של החייל, כך שהוא ירגיש פחות מוגבל. מצד שני, המערכת מאפשרת לחייל להסיר במהירות את התרמיל אם יש צורך בכך, ועדיין לשאת ציוד חיוני תוך שמירה על יכולת התמרון שלו".

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית