רשות הפרטיות מארגנת כנס למפתחי יישומים בתחום הגנת הפרטיות

https://www.gov.il/he/Departments/the_privacy_protection_authority

הרשות להגנת הפרטיות הינה הגוף המסדיר, המפקח והאוכף על פי חוק הגנת הפרטיות בישראל. כרגולטור הפועל להגנה על זכות היסוד לפרטיות ולהגנת מידע אישי בישראל, הרשות להגנת הפרטיות מופקדת על הגנת המידע האישי במאגרי מידע דיגיטליים ועל ביצורה של הזכות לפרטיות. לתכלית זו הרשות מפעילה רגולציה, לרבות אכיפה מנהלית ופלילית, על כלל הגופים בישראל - פרטיים, עסקיים וציבוריים, המחזיקים או המעבדים מידע אישי דיגיטלי.

הרשות להגנת הפרטיות מודעת ליתרונותיה של הטכנולוגיה ולמידת השפעתה המועילה על חיינו, אך מצד שני גם להשלכותיה של הטכנולוגיה ביכולת והיקף הפגיעה בזכות המשתמש לפרטיות, ואף בשחיקת ערך הפרטיות בתפיסת המשתמשים.  

הרשות קוראת לבעלי אפליקציות עם היתכנות טכנולוגית בתחום הגנת הפרטיות להציג את רעיונותיהם בכנס פרטיות רב משתתפים - מעולם הרגולציה, הטכנולוגיה, הפרטיות ואבטחת המידע, וממגזרי המשק השונים. על האפליקציה להיות בשלב של רעיון מגובש וממומש המציג פתרונות לעמידה ברגולציה בתחום הפרטיות או כלים לציות לרגולציה זו.

המטרה העיקרית היא לחשוף טכנולוגיות ופתרונות המשמשים למימוש זכויות בתחום הגנת הפרטיות כגון: הצגת הודעות למשתמש לצורך קבלת הסכמתו לשימוש במידע אישי שלו; מנגנוני ניהול תכנית פרטיות ארגונית; ניהול הסכמות מפורט של משתמש מול שחקנים שונים או בהתקנים שונים של אותו משתמש; מנגנוני מתן זכות עיון למשתמש במידע על עצמו וכו'.

כנס הגנת הפרטיות שיתקיים ביום 7.6.18 בין השעות 08:30 – 13:30 במבואה של תיאטרון הבימה בתל-אביב. מקור: gov.il .

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית